Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie chovů zvířat na základních školách v České republice
Boučková, Veronika ; Řezníček, Jan (vedoucí práce) ; Jančaříková, Kateřina (oponent)
Na základě studia odborné literatury a rozhovorů jsem sestavila teoretickou část skládající se z části zaměřené na historii chovatelství a části zaměřené na význam chovatelství dnes, se zaměřením na význam školních chovů. V rámci dvou dotazníkových šetření byl mapován současný stav zájmových chovů na základních školách v ČR. Respondenty prvního výzkumu byli učitelé a ředitelé základních škol, respondenty druhého studenti chovatelství. V obou šetřeních byli respondenti dotazováni na existenci chovu na jejich škole, chované druhy, podmínky chovu, ale i na jejich postoje a motivy k této problematice. Názory psycholožek na tuto problematiku jsou součástí rozhovorů provedených již v první části práce. Je zde tedy možnost posoudit tři pohledy na stejnou problematiku - pedagogů, studentů a psychologů. Součástí této diplomové práce je i srovnání výsledků s podobným výzkumem, bohužel literatury a výzkumů s tématem školních chovů je velký nedostatek.
Vybrané aspekty chovů zvířat na základních školách
Boučková, Veronika ; Andreska, Jan (oponent) ; Hanel, Lubomír (oponent)
Název Vybrané aspekty chovů zvířat na základních školách Abstrakt Obsah této rigorózní práce vychází z výsledků mé diplomové práce. Pojednává o nejproblematičtějších částech zařizování školního chovu. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury a rozhovorů. Zaměřuje se na historii a současnost chovatelství, na význam chovatelství ve školách. Druhá část je zaměřena na praxi. Zpracovává přehledně, a pro potřeby pedagogů, nejzásadnější aspekty školních chovů. Především se jedná o relativně komplikovanou legislativu v oblasti zájmových chovů, která často odrazuje pedagogy od chovatelství. Další kapitola obsahuje informace o zdravotních rizicích chovů pro žáky, zvláště o alergiích a fobiích. Problematika volby vhodných zvířat včetně doporučených druhů je tématem kapitoly následující. Poslední kapitola je ukázkou přirozeného poznávání přírody v díle Geralda Durrella a inspirací pro práci s textem ve výuce.
Studie chovů zvířat na základních školách v České republice
Boučková, Veronika ; Řezníček, Jan (vedoucí práce) ; Jančaříková, Kateřina (oponent)
Na základě studia odborné literatury a rozhovorů jsem sestavila teoretickou část skládající se z části zaměřené na historii chovatelství a části zaměřené na význam chovatelství dnes, se zaměřením na význam školních chovů. V rámci dvou dotazníkových šetření byl mapován současný stav zájmových chovů na základních školách v ČR. Respondenty prvního výzkumu byli učitelé a ředitelé základních škol, respondenty druhého studenti chovatelství. V obou šetřeních byli respondenti dotazováni na existenci chovu na jejich škole, chované druhy, podmínky chovu, ale i na jejich postoje a motivy k této problematice. Názory psycholožek na tuto problematiku jsou součástí rozhovorů provedených již v první části práce. Je zde tedy možnost posoudit tři pohledy na stejnou problematiku - pedagogů, studentů a psychologů. Součástí této diplomové práce je i srovnání výsledků s podobným výzkumem, bohužel literatury a výzkumů s tématem školních chovů je velký nedostatek.

Viz též: podobná jména autorů
1 BOUČKOVÁ, Vendula
2 Boučková, Vlasta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.