Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of communication mix in Kotva departing store
Burdzová, Zuzana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bosáková, Júlia (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza stávajícího komunikačního mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšení a zintenzivnění. Teoretická část poskytuje východiska pro popisné a meteologické kapitoly v praktické části. Ta začíná představením obchodního domu Kotva, popisem a analýzou dosavadních používaných nástrojů komunikačního mixu a nové image kampaně, která je předmětem vlastního dotazníkového šetření. Poslední kapitola rozebírá situační analýzu, na základě které je vytvořené hodnocení komunikačního mixu a doporučení, která mají zvýšit účinnost marketingových aktivit obchodního domu. Podrobný návrh jednotlivých aktivit, jejich načasování a finanční ohodnocení poskytuje akční plán a rozpočet.
Cultural Importance to make the male and female roles in marketing
Bosáková, Júlia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá tematikou promítání genderových a kultutních aspektů do marketingové komunikace. Poukazuje na projevy a vliv těchto aspektů na reklamu jako na jednu ze složek marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy vztahující se k tématu práce, tedy kapitoly objasňující genderovou problematiku, kulturní odlišnosti ovlivňující oblast marketingu, marketingovou komunikaci a samotnou reklamu. Praktcká část obsahuje vlastní výzkum provedený prostřednictvím dotaznikového šetření kombinovaný s obsahovou analýzou televizních reklamních šotů, které byly základem pro pospouzení rozdílů zobrazovaní mužů a žen v české a španělské reklamě. Závěr obsahuje souhrn nabytých poznatků z oblasti genderu ve dvou odlišných kulturách.
The positions of men and women to the advertising of beer
Bosáková, Júlia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových společností i vlastního výzkumu provedeného metodou dotazování jsem dospěla k požadovaným výsledkům. Práce je rozdělená do dvou hlavních častí, a to části teoretické, která stručně pojednává o marketingové komunikaci, reklamě a pivním průmyslu, jelikož to souvisí s tématem, a praktické části věnované již zmíněnému výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Bosáková, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.