Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Správa testů s podporou scénářů BDD
Bložoňová, Barbora ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá prostředky pro správu požadavků a testovacích scénářů pro automatizované testování. Jejím cílem je na základě analýzy dostupných prostředků specifikovat a navrhnout webovou službu založenou na procesu Behaviour driven development, která pokryje jak správu požadavků testovaného softwaru, tak jeho automatizované testování. Výsledná aplikace TestBuDDy umožňuje správu testovací knihovny, kdy promítá provedené změny do vzdáleného repozitáře testovaného softwaru. Provedené změny spustí testy testovací knihovny na testovaný software (spravováno BDD frameworkem) a aplikace je schopna si interpretovat výsledky testů, uložit reporty a generovat a shlukovat nalezené chyby. Aplikace též umožňuje správu požadavků vůči testovací knihovně a správu uživatelů. Aplikace je integrována s CI/CD nástrojem Gitlab CI, BDD frameworkem JBehave a nástrojem pro správu chyb JIRA. Aplikace je navržena tak, aby usnadnila práci testerům, a s ohledem na budoucí expanzi v rámci open source komunity.
Inteligentní reaktivní agent pro hru Ms.Pacman
Bložoňová, Barbora ; Zbořil, František (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá umělou inteligencí pro složitější rozhodovací problémy, jako je hra s neurčitostí Ms. Pacman. Cílem práce je navrhnout inteligentního reaktivního agenta využívajícího metodu strojového učení, demonstrovat jej ve vizuálním demu Ms. Pacman a jeho inteligenci srovnat se známými informovanými metodami hraní her (Minimax, Alfa-Beta řezy, Expectimax). Práce je rozdělena primárně na dvě části. V teoretické části je řešena problematika metod hraní her, reaktivita agenta a možnosti strojového učení (vše v kontextu Ms. Pacman). Druhá část práce je zaměřena na samotný popis návrhu a implementace verzí agenta a na závěr jeho srovnání se zmíněnými známými metodami hraní her, zhodnocení dosažených výsledků a několik návrhů na vylepšení do budoucna.
Správa testů s podporou scénářů BDD
Bložoňová, Barbora ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá prostředky pro správu požadavků a testovacích scénářů pro automatizované testování. Jejím cílem je na základě analýzy dostupných prostředků specifikovat a navrhnout webovou službu založenou na procesu Behaviour driven development, která pokryje jak správu požadavků testovaného softwaru, tak jeho automatizované testování. Výsledná aplikace TestBuDDy umožňuje správu testovací knihovny, kdy promítá provedené změny do vzdáleného repozitáře testovaného softwaru. Provedené změny spustí testy testovací knihovny na testovaný software (spravováno BDD frameworkem) a aplikace je schopna si interpretovat výsledky testů, uložit reporty a generovat a shlukovat nalezené chyby. Aplikace též umožňuje správu požadavků vůči testovací knihovně a správu uživatelů. Aplikace je integrována s CI/CD nástrojem Gitlab CI, BDD frameworkem JBehave a nástrojem pro správu chyb JIRA. Aplikace je navržena tak, aby usnadnila práci testerům, a s ohledem na budoucí expanzi v rámci open source komunity.
Inteligentní reaktivní agent pro hru Ms.Pacman
Bložoňová, Barbora ; Zbořil, František (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá umělou inteligencí pro složitější rozhodovací problémy, jako je hra s neurčitostí Ms. Pacman. Cílem práce je navrhnout inteligentního reaktivního agenta využívajícího metodu strojového učení, demonstrovat jej ve vizuálním demu Ms. Pacman a jeho inteligenci srovnat se známými informovanými metodami hraní her (Minimax, Alfa-Beta řezy, Expectimax). Práce je rozdělena primárně na dvě části. V teoretické části je řešena problematika metod hraní her, reaktivita agenta a možnosti strojového učení (vše v kontextu Ms. Pacman). Druhá část práce je zaměřena na samotný popis návrhu a implementace verzí agenta a na závěr jeho srovnání se zmíněnými známými metodami hraní her, zhodnocení dosažených výsledků a několik návrhů na vylepšení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.