Název: Inteligentní reaktivní agent pro hru Ms.Pacman
Překlad názvu: Intelligent Reactive Agent for the Game Ms.Pacman
Autoři: Bložoňová, Barbora ; Zbořil, František (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Expectimax; gridworld; hry s neurčitostí; hry s nulovým součtem; Markovské rozhodovací procesy; posilované učení; Q-Learning; reaktivní agent; strojové učení; umělá inteligence; artificial intelligence; Expectimax; games with uncertainty; gridworld; machine learning; Markov decision processes; Q-Learning; reactive agent; reinforcement learning; zero-sum games

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62210

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-545282


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet