| |
| |
|
Optimalizace příspěvkové organizace a teorie spravedlnosti
Bližňáková, Monika ; Pal´ovová, Marie (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na ekonomický a personální dopad dvou sloučených středních škol – Hotelové školy Světlá a Obchodní akademie Velké Meziříčí se Střední školou řemesel a služeb Velké Meziříčí. Předmětem zkoumání této práce je, zda obě sloučené skupiny vnímají své postavení jako rovnoprávné. Tento výzkum je podložený dotazníkovým šetřením, který zastává stěžejní část práce. Na základě jeho výsledků jsem navrhla možná zlepšení řízení školy a personalistiky.
|
| |
|
Podnikatelský plán založení nového podniku
Pavlíčková, Petra ; Bližňáková, Monika (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení cateringové společnosti v městě Náměšti nad Oslavou. Teoretická část je zaměřena na strukturu podnikatelského plánu, potřebné analýzy, zdroje financování a možnosti právní formy podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní situaci tak, aby byl vytvořen realizovatelný podnikatelský plán.
|
| |
| |
| |
|
Podnikatelský plán založení nového podniku
Pavlíčková, Petra ; Bližňáková, Monika (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení cateringové společnosti v městě Náměšti nad Oslavou. Teoretická část je zaměřena na strukturu podnikatelského plánu, potřebné analýzy, zdroje financování a možnosti právní formy podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní situaci tak, aby byl vytvořen realizovatelný podnikatelský plán.
|
|
Optimalizace příspěvkové organizace a teorie spravedlnosti
Bližňáková, Monika ; Pal´ovová, Marie (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na ekonomický a personální dopad dvou sloučených středních škol – Hotelové školy Světlá a Obchodní akademie Velké Meziříčí se Střední školou řemesel a služeb Velké Meziříčí. Předmětem zkoumání této práce je, zda obě sloučené skupiny vnímají své postavení jako rovnoprávné. Tento výzkum je podložený dotazníkovým šetřením, který zastává stěžejní část práce. Na základě jeho výsledků jsem navrhla možná zlepšení řízení školy a personalistiky.
|