Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh softwarového nástroje pro on-line uživatelské testování webových aplikací
Baxa, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pražský, Petr (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu optimalizace webových stránek a uživatelském testování se zaměřením na uživatelský prožitek (user experience). Hlavním cílem této diplomové práce je návrh softwarového nástroje pro on-line testování uživatelského prožitku webových aplikací, který se momentálně na českém internetu nevyskytuje. První část práce se zabývá user experience v teoretické rovině. Obsahuje komparaci názorů odborníků na danou problematiku a zabývá se definicí základních pojmů. Teoretická část dále obsahuje analýzu technik výzkumu používaných při návrhu uživatelského prožitku, která je důležitým výstupem pro druhou část. Praktická část práce v úvodu obsahuje průzkum dostupnosti nástrojů pro podporu uvedených výzkumných technik na českém Internetu a zhodnocení jejich vhodnosti pro implementaci do navrhovaného nástroje. Dále se již práce zabývá hlavním cílem -- vývojem softwarového nástroje pro testování použitelnosti webových aplikací a webových stránek (vč. navrhovaného byznys modelu a potencionálních oblastí budoucího rozvoje). Tento nástroj by měl mimo jiné poskytnout přínosy v podobě zrychlení a zjednodušení procesu testování použitelnosti včetně snížení nákladů na testování.
Analýza marketingu pitné vody
Baxa, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kadlecová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapování současného marketingového mixu na trhu pitné vody v České republice s přihlédnutím k vývoji ve zbytku světa. Zároveň má práce za cíl porovnat rozebrané marketingové mixy a na základě této analýzy vytvoření marketingových doporučení pro zlepšení postavení pitné vody z vodovodu na trhu pitné vody. První část práce je věnována teoretickým východiskům, které se týkají především marketingu, marketingového mixu, marketingového výzkumu a SWOT analýzy. Druhá, praktická část je v úvodu věnována vymezení pojmů, tedy především pitné vody, pitné balené vody a jejích jednotlivých druhů. Dále je v praktické části uvedena historie vzniku balené pitné vody. Hlavní částí je pak rozebrání jednotlivých části marketingového mixu pitných vod. V závěru bakalářské práce jsou oba marketingové mixy porovnány a na základě této analýzy jsou vytvořena doporučení pro zlepšení marketingu pitné vody z vodovodu.
Digital Asset Optimization
Baxa, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Cílem této práce je: přinést teoretické definování a vymezení oblasti Digital Asset Optimization (Optimalizace digitálních aktiv) a popsat současný stav a uvést postupy optimalizace v jednotlivých dílčích oblastech, kterými se Digital Asset Optimization zabývá. Práce tedy rozebírá postupy optimalizace pro vyhledávací stroje zejména v oblastech video obsahu, obrázků, map a dalších typů dokumentů, které se na Internetu v současnosti vyskytují a které mohou být přínosné pro firmy v jejich marketingových aktivitách na Internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.