Název: Analýza marketingu pitné vody
Překlad názvu: Analyze of drinking water marketing
Autoři: Baxa, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kadlecová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing balené vody; marketing pitné vody z vodovodu; marketingový mix pitné vody; pitná voda; porovnání pitné vody; bottled water; marketing mix of bottled water; marketing mix of tap water; marketing of drinking water; tap water

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35762

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162461


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet