Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obtíže žáků a pedagogů v období povinné distanční výuky
Bartoušková, Veronika ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce předkládá zkušenosti, poznatky a prožitky účastníků distančního vzdělávání online i offline formou, a to ve vybrané základní škole v době pandemie covid-19. Práce se zaměřuje na vzdělávací a skryté obtíže žáků a pedagogů jedné základní školy, přicházející v důsledku přechodu z prezenčního studia na distanční nebo nepravidelnou hybridní výuku, ale je také zaměřena na pedagogickou činnost učitelů pod vlivem online výuky. Pro školy a zejména pro jejich učitele v době nařízené distanční výuky bylo nutné změnit způsob práce, zvolit doposud nepoužívané metody a formy, přizpůsobit didaktiku virtuálnímu socioprostoru a výrazně změnit stávající pedagogickou komunikaci, způsoby sebereflexe a hodnocení činností žáků. Cílem práce je vyhledat a zaznamenat poznatky a informace od aktérů vzdělávání o dopadu distanční výuky online formou, tyto poznatky analyzovat, komparovat a zpracovat přehled možných výukových obtíží a jejich vliv na další vzdělávání. Empirická část práce předkládá kvalitativní výzkum a popis zkušeností žáků a pedagogů jedné základní školy v důsledku dopadu distanční výuky online formou. Výsledky výzkumné studie jsou zpracovány na základě sběru, kategorizace a analýzy dat, jejichž zdrojem jsou nestrukturované rozhovory s učiteli a žáky. Poznatky a prožitky oslovených...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.