Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cause Related marketing v ČR
Balatková, Táňa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Bakalářská práce na téma Cause Related Marketing v ČR se zabývá problematikou spojenectví neziskové organizace a komerční firmy za účelem dobročinného projektu. Nejprve je toto téma představeno na teoretické úrovni, kdy je vysvětlen samotný pojem, dále je také zmíněn vývoj této marketingové aktivity, její přínosy pro společnost a celkový smysl. Také jsou v práci identifikovány jednotlivé formy, které jsou pro zavedení podobných projektů často využívány a zaznamenány jsou i výhody a možná rizika, která můžou projekty Cause Related Marketingu provázet. Dále jsou představeny dvě úspěšné případové studie, které proběhly v minulosti a poukazují na možný úspěch a efektivnost dobře připravené CRM kampaně. Poslední část práce je zaměřena na vlastní výzkum na téma Cause Related Marketing, který byl prováděn pomocí dotazníků a zkoumal názory a postoje mladé generace týkající se projektů Cause Related Marketingu v České republice.
Analýza komunikace kampaní proti kouření
Balatková, Táňa ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Obsahem diplomové práce na téma "Analýza komunikace protikuřáckých kampaní" je jednak představení problematiky sociálních kampaní, jejich marketingového významu a také důležitých prvků a aspektů, které jsou pro ně typické, ale také seznámení s tabákovou politikou v České republice a s prostředím, ve kterém se pohybujeme. Další podstatnou součástí práce jsou konkrétní kampaně a protikuřácké projekty, které již byly buď v České republice, nebo v jiných státech realizovány, a také analýza jejich komunikace a zdůraznění hlavních prvků a forem, které jsou v kampaních využívány. Následně je představen vlastní výzkum, který byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a kterého se účastnilo celkem 256 respondentů. Jeho hlavním cílem bylo zjistit postoje a názory české veřejnosti na protikuřáckou politiku, vlastní zkušenosti respondentů s konkrétními kampaněmi a vnímání politiky i celkové konzumace tabákových výrobků v ČR. Z výzkumu vyplynuly zajímavé závěry, celkově lze shrnout, že respondenti nepovažují protikuřáckou politiku v ČR za příliš intenzivní, účinkům protikuřáckých kampaní také nedůvěřují a ocenili by drsnější a naturalističtější reklamy a záběry a také přísnější pravidla pro užívání tabáku a cigaret.
Cause Related marketing v ČR
Balatková, Táňa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Bakalářská práce na téma Cause Related Marketing v ČR se zabývá problematikou spojenectví neziskové organizace a komerční firmy za účelem dobročinného projektu. Nejprve je toto téma představeno na teoretické úrovni, kdy je vysvětlen samotný pojem, dále je také zmíněn vývoj této marketingové aktivity, její přínosy pro společnost a celkový smysl. Také jsou v práci identifikovány jednotlivé formy, které jsou pro zavedení podobných projektů často využívány a zaznamenány jsou i výhody a možná rizika, která můžou projekty Cause Related Marketingu provázet. Dále jsou představeny dvě úspěšné případové studie, které proběhly v minulosti a poukazují na možný úspěch a efektivnost dobře připravené CRM kampaně. Poslední část práce je zaměřena na vlastní výzkum na téma Cause Related Marketing, který byl prováděn pomocí dotazníků a zkoumal názory a postoje mladé generace týkající se projektů Cause Related Marketingu v České republice.
Obsahová analýza prvků body image v mezinárodním srovnání
Balatková, Táňa ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Obsahem diplomové práce je jednak představení a analýza problematiky body image, včetně historického vývoje, kulturních, sociálních a dalších vlivů a rozdílů u žen a mužů. Důležitý je samozřejmě také marketingový pohled na tuto problematiku a také představení zajímavých kampaní z oblasti body image. Dále prostřednictvím obsahové analýzy, jednotlivých kategorií body image a kódů porovnám lifestylové časopisy dvou různých zemí -- České republiky a Švédska. Cílem této analýzy je postihnout významné rozdíly v body image u obou zemí, které vyplynou z výzkumu daných magazínů. Díky hodnocení celé řady kategorií vyplynuly zajímavé závěry, mezi nejvýznamnější patří především fakt, že se mezi inzeráty vyskytla celá řada nadnárodních a podobných u obou zemí, i přesto se však objevily kulturní a antropologické odlišnosti.
Kvalita jogurtů na českém trhu
Balatková, Táňa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Ve své práci se věnuji problematice jogurtů, výrobě, historii, legislativě... Hlavním cílem mé práce však bylo prozkoumat preference a hodnoty, které vyhledávají mladí lidé u jogurtů. Zaměřila jsem se na vysokoškolské studenty, u kterých mě zajímalo, jak často jogurty konzumují, kterým druhům dávají přednost a zda je zajímá kvalita. Veškeré informace jsem od respondentů získala pomocí dotazníkového šetření a následně výsledky analyzovala.

Viz též: podobná jména autorů
2 Balatková, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.