Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy, procesů a návrh změn
Zvolánek, Milan ; Veselý, Miroslav (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému firmy a některých vybraných procesů spojených s informačním systémem. Obsahuje teoretické základy do problematiky, analýzu a zhodnocení informačního systému ve firmě a následný návrh změn pro zefektivnění informačního systému a procesů s ním spojené.
Návrh a propagace elektronického obchodu
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
Fuzzy investment decision support for brownfield redevelopment
Brož, Zdeněk ; Čapek, Jan (oponent) ; Dostál, Petr (oponent) ; Fecenko, Josef (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
This dissertation focuses on decision making, investing and brownfield redevelopment. Especially on the analysis, evaluation and selection of previously used real estates suitable for commercial use. The objective of this dissertation is to design a method that facilitates the decision making process with many possible alternatives and large number of relevant parameters influencing the decision. The proposed method is based on the use of fuzzy logic, modeling, statistic analysis, cluster analysis, graph theory and sophisticated methods of information collection and processing. New method allows decision makers to process much larger amount of information and evaluate possible investment alternatives efficiently.
Propagace IT internetového obchodu na sociálních sítích
Blažek, Jan ; Brož, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací IT internetového obchodu na sociálních sítích. Teoretická část popisuje problematiku sociálních médií a sítí, marketingové strategie a vybraných metrik a ukazatelů na sociálních sítích. Praktická část, která je těžištěm práce, se zabývá samotnou analýzou současného stavu propagace na sociálních sítích společnosti. Pomocí vybraných metrik dojde ke srovnání propagace společnosti s konkurencí. Na základě této analýzy pak bude stanoven návrh změn marketingové strategie a komunikace společnosti na sociálních sítích.
Internetový marketing elektronického obchodu
Steklá, Iva ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat internetovým marketingem pro nově vzniklý elektronický obchod zabývající se prodejem kabelek. V práci bude popsán teoretický základ, který bude použit jako východisko pro zpracování jednotlivých analýz a následného návrhu strategie internetového marketingu tak, aby po uskutečnění návrhu bylo dosaženo zlepšení situace elektronického obchodu z hlediska konkurenceschopnosti a rozšíření obchodu do povědomí zákazníků.
Fuzzy investment decision support for brownfield redevelopment
Brož, Zdeněk ; Čapek, Jan (oponent) ; Dostál, Petr (oponent) ; Fecenko, Josef (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
This dissertation focuses on decision making, investing and brownfield redevelopment. Especially on the analysis, evaluation and selection of previously used real estates suitable for commercial use. The objective of this dissertation is to design a method that facilitates the decision making process with many possible alternatives and large number of relevant parameters influencing the decision. The proposed method is based on the use of fuzzy logic, modeling, statistic analysis, cluster analysis, graph theory and sophisticated methods of information collection and processing. New method allows decision makers to process much larger amount of information and evaluate possible investment alternatives efficiently.
Posouzení informačního systému firmy, procesů a návrh změn
Zvolánek, Milan ; Veselý, Miroslav (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému firmy a některých vybraných procesů spojených s informačním systémem. Obsahuje teoretické základy do problematiky, analýzu a zhodnocení informačního systému ve firmě a následný návrh změn pro zefektivnění informačního systému a procesů s ním spojené.
Internetový marketing elektronického obchodu
Steklá, Iva ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat internetovým marketingem pro nově vzniklý elektronický obchod zabývající se prodejem kabelek. V práci bude popsán teoretický základ, který bude použit jako východisko pro zpracování jednotlivých analýz a následného návrhu strategie internetového marketingu tak, aby po uskutečnění návrhu bylo dosaženo zlepšení situace elektronického obchodu z hlediska konkurenceschopnosti a rozšíření obchodu do povědomí zákazníků.
Návrh a propagace elektronického obchodu
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
Propagace IT internetového obchodu na sociálních sítích
Blažek, Jan ; Brož, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací IT internetového obchodu na sociálních sítích. Teoretická část popisuje problematiku sociálních médií a sítí, marketingové strategie a vybraných metrik a ukazatelů na sociálních sítích. Praktická část, která je těžištěm práce, se zabývá samotnou analýzou současného stavu propagace na sociálních sítích společnosti. Pomocí vybraných metrik dojde ke srovnání propagace společnosti s konkurencí. Na základě této analýzy pak bude stanoven návrh změn marketingové strategie a komunikace společnosti na sociálních sítích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Brož, Z.
4 Brož, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.