Název: Internetový marketing elektronického obchodu
Překlad názvu: Promoting an E-shop Online
Autoři: Steklá, Iva ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický obchod; internet; Internetový marketing; internetový obchod; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SEO; e-commerce; e-shop; internet; Internet marketing; marketing; marketing mix; marketing strategy; SEO

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32388

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542902


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet