Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pracovní název: věci, co jsem neudělala
Bendová, Ivana ; Smetana, Matěj (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Má bakalářská práce analyzuje a rekapituluje mé studium na fakultě výtvarných umění, pomocí nerealizovaných projektů. Jsou to práce, které buď zůstaly jen v mé hlavě, nebo jsem jejich realizaci opustila v rozpracovanosti. Tento fiktivní materiál zpracovávám formou textů. Tyto texty jsou vzpomínky na mé tehdejší myšlenky a subjektivní popisy dějů ovlivněné mým okamžitým psychickým stavem. Jsou rekonstrukcemi vzpomínek. Vytvářím takto portfolio neuskutečněných prací, které jsem udělala formálně identické s již existujícím portfoliem mapujícím vzniklé realizace. Popřením pravosti vzniká polemika, které z nich je skutečné a které fiktivní. Práce je prezentována konfrontací obou portfolií v instalaci.
Život podle nich
Bendová, Ivana ; Kavka,, Tomáš (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
V diplomové práci ŽIVOT PODLE NICH se zabývám blogy o líčení na serveru YouTube. Používám v ní své práce, především video záznamy performancí pro kameru, či diváky, které vznikaly v průběhu celého magisterského studia. Jejich další zpracování spolu s myšlenkami a zážitky vede k audiovizuální koláži, která doprovodí výslednou performativní přednášku. Zmíněná koláž může zároveň existovat jako samostatná videoesej vyjadřující moje zážitky s tématem blogerství.
Badatelsky orientované výuky přírodopisu - praktické aplikace a zavádění do školní praxe
BENDOVÁ, Ivana
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění badatelsky orientovaného vyučování (BOV) do základních a středních škol v ČR i v dalších státech. Představuje BOV jako směr, který by mohl v budoucnosti vyřešit krizi přírodovědného vzdělání a zmírnit tak pokles zájmu o technické a přírodovědné obory. Hlavním cílem této práce je získat co největší množství informací o dané problematice, shrnout dosavadní poznatky o plošném zavádění BOV do škol, zejména co se týká zkušeností jednotlivých pedagogů. Dalším úkolem je vytvořit vzorovou úlohu BOV na libovolné téma z přírodopisu či biologie, která by se stala praktickým podkladem pro výuku těchto předmětů. Nedílnou součástí této práce je také kapitola věnovaná pilotnímu projektu "Škola BOV", který se uskutečnil na Pedagogické fakultě JČU s cílem vzdělávat učitele přírodopisu a biologie. Zde jsou shrnuty výsledky zavádění BOV do škol a porovnávány s výsledky předchozích analýz.
Život podle nich
Bendová, Ivana ; Kavka,, Tomáš (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
V diplomové práci ŽIVOT PODLE NICH se zabývám blogy o líčení na serveru YouTube. Používám v ní své práce, především video záznamy performancí pro kameru, či diváky, které vznikaly v průběhu celého magisterského studia. Jejich další zpracování spolu s myšlenkami a zážitky vede k audiovizuální koláži, která doprovodí výslednou performativní přednášku. Zmíněná koláž může zároveň existovat jako samostatná videoesej vyjadřující moje zážitky s tématem blogerství.
Pracovní název: věci, co jsem neudělala
Bendová, Ivana ; Smetana, Matěj (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Má bakalářská práce analyzuje a rekapituluje mé studium na fakultě výtvarných umění, pomocí nerealizovaných projektů. Jsou to práce, které buď zůstaly jen v mé hlavě, nebo jsem jejich realizaci opustila v rozpracovanosti. Tento fiktivní materiál zpracovávám formou textů. Tyto texty jsou vzpomínky na mé tehdejší myšlenky a subjektivní popisy dějů ovlivněné mým okamžitým psychickým stavem. Jsou rekonstrukcemi vzpomínek. Vytvářím takto portfolio neuskutečněných prací, které jsem udělala formálně identické s již existujícím portfoliem mapujícím vzniklé realizace. Popřením pravosti vzniká polemika, které z nich je skutečné a které fiktivní. Práce je prezentována konfrontací obou portfolií v instalaci.
Česko-mexické a mexicko-české kulturní standardy ve studijním prostředí
Bendová, Ivana ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Hlavním cílem práce je definovat česko-mexické a mexicko-české kulturní standardy ve studijním prostředí a zjištěné skutečnosti porovnat s teorií kulturních standardů Ivana Nového. Identifikace kulturních standardů je zkoumána na základě metody kulturních standardů Alexandera Thomase spočívající v analýze opakujících se konfliktních situací. Data pro analýzu byla sesbírána prostřednictvím hloubkových rozhovorů s Čechy mající studijní zkušenost v Mexiku a Mexičany se studijní zkušeností v České republice. Výzkum si klade za úkol nalézt a určit rozdíly v přístupu k času, vnímání autorit a odlišnosti role vzdělávání pro Mexičany a pro Čechy. Na základě výzkumu jsou stanoveny doporučení pro Čechy, kteří se chystají studovat v Mexika a doporučení pro Mexičany plánující studijní pobyt v České republice.
Franchisingový koncept juicebaru Mangaloo
Bendová, Ivana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Kvapilová, Alžběta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingovým podnikáním. První část teoreticky vymezuje základní pojmy franchisingu, náležitosti franchisové smlouvy a jeho výhody a nevýhody. Druhá část je zaměřena na konkrétní franchisingový řetězec Mangaloo. Cílem práce je vytvoření uceleného pohledu na koncept tohoto řetězce a posouzení, zda je pro franchisanta koncept výhodný a navrhnout případné změny a zlepšení. Zhodnocení je vypracováno především na základě vlastní zkušenosti, SWOT analýzy a analýzy konkurenčního prostředí.

Viz též: podobná jména autorů
1 BENDOVÁ, Irena
1 Bendová, Iva
9 Bendová, Ivana
3 Bendová, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.