Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu a nabídkového portfolia ve společnosti Barum Continental, s.r.o.
Anderle, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Peterka, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza nejdůležitějších součástí marketingového mixu. Jelikož autor navazuje na svou bakalářskou práci, je zaměřena na zkoumání produktu společnosti, cenové a distribuční politiky a v neposlední řadě komunikační ho mixu a srovnání minulého stavu z roku 2008 se stavem současným a analyzuje, zda- li se firma poučila z chyb minulých k nápravě nepříznivých skutečností z roku 2008. Na závěr této práce autor je použito dotazníkového šetření k analýze nabídkového portfolia, z něhož autor vyvodil komplexní závěry těchto dvou příbuzných oblastí, které firmě Barum Continental spol. s.r.o. nabídnou možnost nestranného zhodnocení současné marketingové situace a její působení na konečné zákazníky.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Barum Continental, spol. s.r.o.
Anderle, Jiří ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje analýzu marketingového mixu ve společnosti Barum Continental spol. s.r.o.,následné zhodnocení efektivnosti marketingového mixu a zlepšovací návrhy problematických částí analyzovaného celku. Jedná se zejména o analýzu produktu společnosti,což jsou v drtivé většině pneumatiky pro osobní, nákladní a užitková vozidla, analýzu cenové strategie firmy, distribuční politiky a komunikačního mixu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Anderle, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.