Název: Analýza marketingového mixu a nabídkového portfolia ve společnosti Barum Continental, s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in the company Barum Continental, s.r.o.
Autoři: Anderle, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Peterka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Barum Continental; Marketingový mix; nabídkové portfolio; Barum Continental; Marketing mix; tyres

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24208

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76973


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet