Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Growth and properties of diamond films prepared on 4-inch substrates by cavity plasma systems
Babčenko, Oleg ; Potocký, Štěpán ; Aubrechtová Dragounová, Kateřina ; Szabó, Ondrej ; Bergonzo, P. ; Rezek, B. ; Kromka, Alexander
We compare two microwave (2.45 GHz) plasma systems with ellipsoidal and multimode clamshell cavity for diamond synthesis by chemical vapor deposition. We use H2/CH4/CO2 gas mixture for diamond film deposition on Si <100> wafers. Both systems are capable of high pressure (up to 20 kPa) operation and high growth rates (several µm/h). We compare the cavity systems from the point of diamond quality (Raman shift measurement), substrate size (2” versus 4”) and grown film homogeneity together with surface morphology (SEM), deposition rate and parasitic doping levels (photoluminescence).
Plasma hydrogenation of hydrothermally grown ZnO micropods
Remeš, Zdeněk ; Aubrechtová Dragounová, Kateřina ; Mičová, J.
The hydrothermally grown ZnO micropods have been placed on grounded stainless-steel holder and exposed to an inductively coupled plasma (ICP) monitored in-situ by optical emission spectroscopy (OES). OES shows the immediate release of oxygen during Ar ion bombardment. The prolonged exposure to hydrogen plasma leads to deterioration of the optical properties as well. The exposure, rf power and hydrogen pressure have been optimized to enhance UV-photoluminescence peak at the wavelength 384 nm related to surface bounded excitons and reduce the defect-related photoluminescence in red spectral range. The strong UV photoluminescence appears just after 1 minute of plasma hydrogenation in a radio frequency plasma discharge with power density 40 W/dm3 and hydrogen pressure 17 Pa.
Supervize v pomáhajících profesích
AUBRECHTOVÁ, Kateřina
Supervize bývá do české literatury překládaná jako dohled nebo nadhled. Někteří autoři udávají, že bez jednoho či druhého by supervize nebyla supervizí. Supervize poskytuje nadhled, který je potřebný k řešení pracovních otázek a dohled nad tím, zda pracovníci pracují kvalitně a profesionálně. Teoretická část byla zaměřena na vysvětlení základních pojmů vztahujících se k názvu práce. Jedná se o vysvětlení termínu supervize, pomáhající profese, supervize a její formy, cíle, techniky, supervizní kontrakt. Dále se z textu dozvídáme, kdo může být zadavatelem supervize, jaká kritéria musí splňovat supervizor a jaký je vztah mezi supervizorem a supervidovaným. Cílem práce bylo zjistit, jaké supervizní metody (a techniky) jsou používány ve vybraných zařízeních a zda a jak supervizor zohledňuje typologii klientů, s nimiž se v zařízení pracuje. Dále jsem také chtěla zjistit, jak vnímají supervidovaní pracovníci supervizi. V práci jsem si stanovila tří výzkumné otázky: 1. Co supervize přináší supervidovaným? 2. Používají supervizoři na supervizích různé supervizní techniky s ohledem na typologii klientů? 3. Zohledňuje supervizor typologii klientů, kteří jsou cílovou skupinou daného zařízení? V praktické části práce jsem vzhledem ke stanoveným cílům využila formu kvalitativního výzkumu. Ke sběru dat jsem použila výzkumnou metodu dotazování a s ní spojenou výzkumnou techniku polostrukturovaného rozhovoru. Dotazování jsem doplnila metodou pozorování. Rozhovorů se účastnilo celkem 18 osob. Z toho bylo 15 supervidovaných ze třech různých zařízení (Charitativní domov pro matky s dětmi, Domov pro seniory v Havlíčkově Brodě a Ústav sociální péče Zboží) a 3 supervizoři, z každého zařízení jeden. Práce může přispět ke zdokonalení vědomostí pracovníků v pomáhajících profesích o supervizi, jejím účelu a možnostech využití supervize v různých zařízeních, s ohledem na typologii klientů.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PRO RODIČE V OBLASTI NÁSILÍ NA DĚTECH
AUBRECHTOVÁ, Kateřina
Násilí na dětech, zejména pak fyzické týrání, zneužívání a zanedbávání dětí, je téma, na které je v poslední době upozorňováno stále častěji mediálními kauzami. Je smutné, že se i přes velké množství hlášených případů skrývá mnoho dalších za zdmi domácností. Fyzické týrání, zneužívání a zanedbávání je velice závažné a zároveň zajímavé téma, o které jsem se začala zajímat již na střední škole. To je důvod, proč jsem si toto téma zvolila pro vypracování své závěrečné bakalářské práce. Teoretická část byla zaměřena na rodinu, dítě a jejich postavení ve společnosti. V práci nalezneme popsané druhy týrání, zneužívání a zanedbávání. Dále se z textu dozvídáme jaká je charakteristika, následky, oběti a pachatelé z každého druhu týrání. Cílem této práce je nalézt v problematice násilí na dětech oblasti, kde doposud rodiče nemají dostatek informací. Výzkumnou metodou bylo písemné dotazníkové šetření. Dotazníky byly rozdány rodičům dětí, navštěvujících 1. {--} 4. ročník Základní školy v Sázavce a Základní školy v Habrech. V práci byly stanoveny tři hypotézy. První hypotéza říká, že informovanost rodičů souvisí s věkem. Tato hypotéza se nepotvrdila. Druhá hypotéza říká, že informovanost rodičů souvisí se vzděláním. Tato hypotéza se rovněž nepotvrdila. Poslední třetí hypotéza říká, že rodič, který je informován, by měl znát jeden příklad ze čtyř základních druhů násilí. Podle získaných výsledků se tato hypotéza potvrdila. Dle odpovědí má 87 % rodičů informace o fyzickém týrání, 86 % o psychickém týrání, 74 % o sexuálním zneužívání a zanedbávání zná 33 % rodičů. Na základě zjištěných výsledků bude možné vytvořit vzdělávací program pro rodiče v oblasti násilí na dětech.

Viz též: podobná jména autorů
4 Aubrechtová, Kamila
2 Aubrechtová, Karolina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.