Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluace učitele
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum postojů učitelů k zavádění profesního standardu, nového kariérního řádu pedagogických pracovníků a jejich podpůrných systémů. Vznikla na základě studia teoretických zdrojů a výzkumu provedeného mezi učiteli mateřských, základních a středních škol v Moravskoslezském a Středočeském kraji. Teoretická část poskytuje shrnutí dosavadního stavu v oblasti evaluace učitele, profesního standardu, přípravy kariérního řádu pedagogických pracovníků a jejich podpůrných systémů. Empirická část obsahuje výsledky a analýzu výzkumného šetření, které proběhlo s pedagogy mateřských, základních a středních škol v Moravskoslezském a Středočeském kraji. Cílem výzkumu je zjistit aktuální názory a postoje učitelů všech věkových skupin a z různých typů škol k nově vznikajícímu profesnímu standardu, kariérnímu řádu a jejich podpůrných systémů. Poznatky zpracované v práci mohou být využity managementem škol pro řízení změn, které se chystají od roku 2015. KLÍČOVÁ SLOVA Učitel, učitelská profese, evaluace učitele, profesní portfolio, profesní standard učitele, kariérní řád pedagogických pracovníků.
Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Závěrečná práce Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu" se zaměřuje na role ředitele školy jako lídra a manažera, které ovlivňují budování kvality školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kvalitou školy, jejími indikátory, oblastmi řízení a kritérií hodnocení. Dále přináší teoretické poznatky o řediteli školy, jeho kompetencích v rolích lídra a manažera a o projektu "Pomáháme školám k úspěchu. Praktická část zjišťuje, k jakým kritériím rodiče přihlíželi při výběru školy pro své děti a co si představují pod pojmem "kvalitní škola". Dále analyzuje, jaké činnosti, které ředitel školy vykonává v roli lídra a manažera, jsou z pohledu učitelů a rodičů v budování kvality školy nejdůležitější a jak hodnotí přínos zapojení školy do projektu "Pomáháme školám k úspěchu." KLÍČOVÁ SLOVA: kvalita školy, ředitel školy, kompetence, role ředitele, lídr, manažer, řízení změny, inovace, projekt.
Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Závěrečná práce Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu" se zaměřuje na role ředitele školy jako lídra a manažera, které ovlivňují budování kvality školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kvalitou školy, jejími indikátory, oblastmi řízení a kritérií hodnocení. Dále přináší teoretické poznatky o řediteli školy, jeho kompetencích v rolích lídra a manažera a o projektu "Pomáháme školám k úspěchu. Praktická část zjišťuje, k jakým kritériím rodiče přihlíželi při výběru školy pro své děti a co si představují pod pojmem "kvalitní škola". Dále analyzuje, jaké činnosti, které ředitel školy vykonává v roli lídra a manažera, jsou z pohledu učitelů a rodičů v budování kvality školy nejdůležitější a jak hodnotí přínos zapojení školy do projektu "Pomáháme školám k úspěchu." KLÍČOVÁ SLOVA: kvalita školy, ředitel školy, kompetence, role ředitele, lídr, manažer, řízení změny, inovace, projekt.
Evaluace učitele
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum postojů učitelů k zavádění profesního standardu, nového kariérního řádu pedagogických pracovníků a jejich podpůrných systémů. Vznikla na základě studia teoretických zdrojů a výzkumu provedeného mezi učiteli mateřských, základních a středních škol v Moravskoslezském a Středočeském kraji. Teoretická část poskytuje shrnutí dosavadního stavu v oblasti evaluace učitele, profesního standardu, přípravy kariérního řádu pedagogických pracovníků a jejich podpůrných systémů. Empirická část obsahuje výsledky a analýzu výzkumného šetření, které proběhlo s pedagogy mateřských, základních a středních škol v Moravskoslezském a Středočeském kraji. Cílem výzkumu je zjistit aktuální názory a postoje učitelů všech věkových skupin a z různých typů škol k nově vznikajícímu profesnímu standardu, kariérnímu řádu a jejich podpůrných systémů. Poznatky zpracované v práci mohou být využity managementem škol pro řízení změn, které se chystají od roku 2015. KLÍČOVÁ SLOVA Učitel, učitelská profese, evaluace učitele, profesní portfolio, profesní standard učitele, kariérní řád pedagogických pracovníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.