Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Šimková, Alena ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem jazykové školy. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole jsou popsány a definovány základní marketingové pojmy a analýzy. V druhé jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na jazykovou školu a je proveden marketingový výzkum. Nejdůležitější kapitola, třetí, obsahuje návrhy na změny a kroky ke zlepšení současného marketingového mixu. Poslední kapitola se věnuje ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠIMKOVÁ, Andrea
7 ŠIMKOVÁ, Anna
5 Šimková, Adéla
2 Šimková, Alžběta
1 Šimková, Aneta
2 Šimková, Anežka
7 Šimková, Anna
1 Šimková, Anna Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.