Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Šilberská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz a marketing soukromých lékáren. Cílem práce je nejprve charakterizovat jednotlivé složky marketingového mixu, jež mohou lékárny při tvorbě marketingové strategie legálně používat, a následně je aplikovat na případové studii soukromé Lékárny U Pöttingea v Olomouci. Návrh strategie je podložen informacemi získanými ze situační analýzy vybrané lékárny, z modelu service blueprint a dotazníkového šetření.
Srovnání obchodních zvyklostí a mentality africké arabské země a asijské arabské země.
Šilberská, Tereza ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním obchodních zvyklostí a mentality Maroka a Saúdské Arábie. Podává popis arabské mentality a následně charakterizuje specifika obchodního jednání v Maroku a Saúdské Arábii. Práce též hodnotí vývoj marocké a saúdské ekonomiky a zahraničního obchodu v posledních letech. Část práce je věnována obchodní spolupráci obou zemí s Českou republikou a předpokládanému vývoji česko-saúdských a česko-marockých obchodních vztahů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.