Název:
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Překlad názvu:
The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Autoři:
Šilberská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz a marketing soukromých lékáren. Cílem práce je nejprve charakterizovat jednotlivé složky marketingového mixu, jež mohou lékárny při tvorbě marketingové strategie legálně používat, a následně je aplikovat na případové studii soukromé Lékárny U Pöttingea v Olomouci. Návrh strategie je podložen informacemi získanými ze situační analýzy vybrané lékárny, z modelu service blueprint a dotazníkového šetření.The diploma thesis is focused on marketing strategy plan of a private pharmacy using service blueprint as a marketing tool. At the beginning the thesis deals with characteristics of specifics and state regulations of pharmacy marketing. Then the thesis analyses Czech pharmacy market in particular with regard to the expansion of pharmacy chains and also puts emphasis on current pharmacy trends that influence management and marketing of private pharmacies. The main goal is firstly to describe the components of marketing mix that pharmacies might legally use as a part of their marketing strategy. Secondly the theoretical knowledge is applied to case study of Pötting's Pharmacy. The marketing strategy plan is based on situation analysis, service blueprint and questionnaire survey.
Klíčová slova:
lékárenské řetězce; Marketing v lékárenství; marketingová strategie; reexporty léčiv; service blueprint; státní regulace v lékárenství; marketing strategy; pharmacy chains; pharmacy marketing; service blueprint; state regulations for pharmacy business
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49262