Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí společnosti, a marketingový przkum ve form elektronického dotazníku. Získaná data jsou podrobena analýze, následnému vyhodnocení a v závru jsou uvedeny návrhy konkrétních zmn, které povedou ke zvýšení úrovn spokojenosti zákazník vybrané společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí společnosti, a marketingový przkum ve form elektronického dotazníku. Získaná data jsou podrobena analýze, následnému vyhodnocení a v závru jsou uvedeny návrhy konkrétních zmn, které povedou ke zvýšení úrovn spokojenosti zákazník vybrané společnosti.
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.