Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Framework pro vývoj administračních systémů
Čevelíček, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Projekt pojednává převážně o teoretické části tvorby on-line provozovaných administračních systémů, nastiňuje výhody frameworků a zabývá se návrhem uživatelského rozhraní. Jsou shrnuty obecné principy tvorby interaktivních systémů v jazyce (X)HTML s využitím formulářových prvků, JavaScriptu či AJAXu. Zvláštní ohled je brán na bezpečnostní mechanismy pro optimální zabezpečení aplikací v PHP.
Pracovní poměr u společnosti Brasco steel spol. s r.o. a Elis spol. s.r.o.
Zbořilová, Lucie ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vzniku, změně, skončení pracovního poměru v souladu se zákonem České republiky. Jsou zde shrnuty informace týkající se průběhu pracovního poměru, který je následně analyzován u dvou společností. Porovnání a zhodnocení přístupů těchto společností přináší oběma z nich doporučení, která by měla vést k odstranění nedostatků v oblasti pracovního poměru.
Analýza a návrh řešení slevového serveru
Bruštík, Michal ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího elektronického obchodu společnosti Liquid Design s.r.o.. Provádí nezbytný výzkum jeho současné situace z ekonomického hlediska, a také z pohledu informatiky. Pomocí zjištěných údajů poté představuje adekvátní postup ke zlepšení a tedy naplnění cílů.
Analýza a návrh řešení slevového serveru
Bruštík, Michal ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího elektronického obchodu společnosti Liquid Design s.r.o.. Provádí nezbytný výzkum jeho současné situace z ekonomického hlediska, a také z pohledu informatiky. Pomocí zjištěných údajů poté představuje adekvátní postup ke zlepšení a tedy naplnění cílů.
Pracovní poměr u společnosti Brasco steel spol. s r.o. a Elis spol. s.r.o.
Zbořilová, Lucie ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vzniku, změně, skončení pracovního poměru v souladu se zákonem České republiky. Jsou zde shrnuty informace týkající se průběhu pracovního poměru, který je následně analyzován u dvou společností. Porovnání a zhodnocení přístupů těchto společností přináší oběma z nich doporučení, která by měla vést k odstranění nedostatků v oblasti pracovního poměru.
Framework pro vývoj administračních systémů
Čevelíček, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Projekt pojednává převážně o teoretické části tvorby on-line provozovaných administračních systémů, nastiňuje výhody frameworků a zabývá se návrhem uživatelského rozhraní. Jsou shrnuty obecné principy tvorby interaktivních systémů v jazyce (X)HTML s využitím formulářových prvků, JavaScriptu či AJAXu. Zvláštní ohled je brán na bezpečnostní mechanismy pro optimální zabezpečení aplikací v PHP.
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.