|
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
|
|
Framework pro vývoj administračních systémů
Čevelíček, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Projekt pojednává převážně o teoretické části tvorby on-line provozovaných administračních systémů, nastiňuje výhody frameworků a zabývá se návrhem uživatelského rozhraní. Jsou shrnuty obecné principy tvorby interaktivních systémů v jazyce (X)HTML s využitím formulářových prvků, JavaScriptu či AJAXu. Zvláštní ohled je brán na bezpečnostní mechanismy pro optimální zabezpečení aplikací v PHP.
|
| |
| |
| |
| |
|
Framework pro vývoj administračních systémů
Čevelíček, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Projekt pojednává převážně o teoretické části tvorby on-line provozovaných administračních systémů, nastiňuje výhody frameworků a zabývá se návrhem uživatelského rozhraní. Jsou shrnuty obecné principy tvorby interaktivních systémů v jazyce (X)HTML s využitím formulářových prvků, JavaScriptu či AJAXu. Zvláštní ohled je brán na bezpečnostní mechanismy pro optimální zabezpečení aplikací v PHP.
|
|
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
|