Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální konstrukce minulosti: obraz normalizačního období v české televizní publicistice po roce 2006
Červínová, Adéla ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce "Mediální konstrukce minulosti: obraz normalizačního období v české televizní publicistice po roce 2006" se zabývá mediální konstrukcí normalizace v pořadech, které se samy označují jako publicistické. K analýze vybraných tematických celků vysílaných v letech 2007-2012 jsou použity dvě metody, a to kvantitativní obsahová analýza a sémiotické analýza. Obsahová analýza mj. přináší informace o četnosti výskytu odborníků v oblasti společenských věd, dobových i filmových záběrů i slovensky hovořících občanů v pořadech Retro, Historie.cs, Víkend a Střepiny. Sémiotická analýza si všímá denotativní roviny dvou zkoumaných celků a znělek pořadu Retro a Historie.cs a následně interpretuje použité prvky. Na základě této interpretace jsou dešifrovány mýty spojené s konstrukcí normalizace i minulosti. Kapitoly věnované výzkumu doplňuje metodologická část, která seznamuje s technikou výzkumů a vysvětluje rozdíly mezi kvantitativními a kvalitativními metodami, a také část teoretická, jež přináší vhled do mediální reprezentace, konstrukce a vztahu médií a sociální reality se zvláštním důrazem na televizní médium. Závěr teoretické části patří vymezení pojmu normalizace, historickým souvislostem i shrnutí společenské situace za normalizace.
Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010
Červínová, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010" pojednává o komunikačních aktivitách Národního muzea v Praze v průběhu celého roku 2010. Zaměřuje se na široké spektrum komunikačních kanálů a prostředků typických pro marketingovou komunikaci, jimiž Muzeum hovoří ke svému publiku z řad široké veřejnosti. Práce vychází z předpokladu, že tato kulturní instituce mezinárodního významu cíleně aplikuje metody art marketingu, aby nejen zvyšovala povědomí o své existenci, nýbrž též budovala dobré jméno, získávala nové zákazníky a popularizovala sféru kulturního dědictví v České republice. Pozornost je věnována dopadu komunikace na image Muzea v médiích, stávajícímu positioningu a jeho vlivu na komunikační strategii. Deskripce komunikační strategie vyplývá z aktuálního komunikačního mixu, sestávajícího z reklamních, direkt marketingových, promotion a public relations aktivit. Jedné z hlavních činností muzea, a to činnosti výstavní, zůstal ponechán významný prostor. Na příkladu úspěšné výstavy Příběh planety Země se zkoumá komunikace kolem výstavy v celé šíři jejích doprovodných programů a materiálů. V souvislosti s tvorbou přidané hodnoty není v textu opomenuta ani přednášková, studijní a koncertní funkce instituce. Vybrané kapitoly v práci lze označit za hodnotící, neboť...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.