Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rebranding České republiky
Čejpová, Ilona ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.
Provozní analýza gastronomického zařízení
Čejpová, Ilona ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza provozu vybraného stravovacího zařízení a zhodnocení jeho postavení v porovnání s konkurencí na trhu. Práce je rozdělena do čtyř tematických celků. První část je teoretická, charakterizuje stravovací služby - význam, formy, kategorie stravovacích provozoven a její síť v ČR. Velká část pozornosti je též věnována teorii marketingu. Druhou část tvoří historický pohled na pražské kavárenské podniky v první polovině 20.let. Hlavní částí je analýza vybraného podniku, kavárny Cukrkávalimonáda. Podnik je analyzován z pohledu lokalizace, materiálního vybavení a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V poslední části je shrnuta současná situace provozovny pomocí SWOT analýzy. Nakonec jsou zde navržena nápravná opatření.

Viz též: podobná jména autorů
4 Cejpová, Irena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.