National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vlivu pandemie SARS-CoV-2 na marketingovou komunikaci firmy Foreigners s. r. o. v online prostředí. Teoretická část se věnuje všeobecným principům týkajících se míry významnosti různých typů digitálního marketing. Analytická část je složena z analýzy stávajícího stavu firmy, interní a externí analýzy firemního digitální marketingové komunikace a porovnání hodnot konkurenceschopnosti benchmarkingu. Výsledky jsou doplněné statistickými údaji z Google Analytics a rozdělěné odpovídajícím způsobem pomocí analýzy SWOT. Na základě těchto výsledků byly navrženy vhodné způsoby zlepšení digitální marketingové komunikace firmy.
Application of Project Management Tools and Methodology in Display & Infotainment Sector
Harea, Victoria ; Doskočil, Radek (referee) ; Širáňová, Lenka (advisor)
Diplomová práce je věnována využití a implementaci příslušných nástrojů projektového řízení v rámci projektu založeného na návrhu a výrobě zobrazovací jednotky pro vnitřní systém inteligentní domácnosti. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část představuje ucelený popis nástrojů projektového řízení a metod použitých při jejich implementaci. Analytická část je zaměřena na zpracování primárních (rozhovor) a sekundárních dat (interní dokumenty a finanční výkazy) poskytnutých firmou, které usnadňují vyhodnocení současného stavu firmy. Návrhová část má za cíl vypracovat plán projektového řízení na základě zjištění analytické části.
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vlivu pandemie SARS-CoV-2 na marketingovou komunikaci firmy Foreigners s. r. o. v online prostředí. Teoretická část se věnuje všeobecným principům týkajících se míry významnosti různých typů digitálního marketing. Analytická část je složena z analýzy stávajícího stavu firmy, interní a externí analýzy firemního digitální marketingové komunikace a porovnání hodnot konkurenceschopnosti benchmarkingu. Výsledky jsou doplněné statistickými údaji z Google Analytics a rozdělěné odpovídajícím způsobem pomocí analýzy SWOT. Na základě těchto výsledků byly navrženy vhodné způsoby zlepšení digitální marketingové komunikace firmy.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.