Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Šivelová, Terezie ; Zapletalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny Pražírna, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingový mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, dotazníkové šetření a SWOT analýzu. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny v oblasti poskytovaných služeb a marketingové komunikace.
Možnosti využití prvků projektového vyučování v hodinách německého jazyka na gymnáziích v České republice
Zapletalová, Pavla
Projektová metoda není metodou neznámou. Již od dob J. A. Komenského, v jehož díle se některé z jejích obecných principů také objevují, zaujímá mezi jinými metodami své právoplatné místo. Z nejnovějších vědeckých pohledů je řazena mezi metody tzv. skupiny činnostné pojatých metod a přístupů. Ty zdůrazňují v hodinách především význam citově zabarvené činnosti, multisensorického přístupu к vyučovací látce, situativnosti a úzkého propojení s reálným světem. Jako jeden z nejvhodnějších modelů projektu v současnosti se jeví model zformulovaný německým pedagogem Herbertem Gudjonsem, jehož význam spočívá zejména v komplexnosti jeho pojetí. Projektová metoda s sebou přináší jak pozitivní aspekty, tak také jistá úskalí a rizika, na které je potřeba brát zřetel, pokud dochází к rozhodování o výběru vhodné vyučovací metody. Z pohledu výuky cizích jazyků se navíc některé její znaky z obecného modelu v cizojazyčné výuce vůbec neuplatní, popřípadě se uplatní pouze částečně. Naopak ke slovu přicházejí jiné dimenze, které vycházejí se specifičnosti výuky cizích jazyků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Šivelová, Terezie ; Zapletalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny Pražírna, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingový mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, dotazníkové šetření a SWOT analýzu. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny v oblasti poskytovaných služeb a marketingové komunikace.
Možnosti využití prvků projektového vyučování v hodinách německého jazyka na gymnáziích v České republice.
Zapletalová, Pavla ; Kouřimská, Milada (vedoucí práce) ; Spáčilová, Libuše (oponent) ; Janíková, Věra (oponent)
Projektová metoda není metodou neznámou. Již od dob J. A. Komenského, v jehož díle se některé z jejích obecných principů také objevují, zaujímá mezi jinými metodami své právoplatné místo. Z nejnovějších vědeckých pohledů je řazena mezi metody tzv. skupiny činnostné pojatých metod a přístupů. Ty zdůrazňují v hodinách především význam citově zabarvené činnosti, multisensorického přístupu к vyučovací látce, situativnosti a úzkého propojení s reálným světem. Jako jeden z nejvhodnějších modelů projektu v současnosti se jeví model zformulovaný německým pedagogem Herbertem Gudjonsem, jehož význam spočívá zejména v komplexnosti jeho pojetí. Projektová metoda s sebou přináší jak pozitivní aspekty, tak také jistá úskalí a rizika, na které je potřeba brát zřetel, pokud dochází к rozhodování o výběru vhodné vyučovací metody. Z pohledu výuky cizích jazyků se navíc některé její znaky z obecného modelu v cizojazyčné výuce vůbec neuplatní, popřípadě se uplatní pouze částečně. Naopak ke slovu přicházejí jiné dimenze, které vycházejí se specifičnosti výuky cizích jazyků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Možnosti využití prvků projektového vyučování v hodinách německého jazyka na gymnáziích v České republice
Zapletalová, Pavla
Projektová metoda není metodou neznámou. Již od dob J. A. Komenského, v jehož díle se některé z jejích obecných principů také objevují, zaujímá mezi jinými metodami své právoplatné místo. Z nejnovějších vědeckých pohledů je řazena mezi metody tzv. skupiny činnostné pojatých metod a přístupů. Ty zdůrazňují v hodinách především význam citově zabarvené činnosti, multisensorického přístupu к vyučovací látce, situativnosti a úzkého propojení s reálným světem. Jako jeden z nejvhodnějších modelů projektu v současnosti se jeví model zformulovaný německým pedagogem Herbertem Gudjonsem, jehož význam spočívá zejména v komplexnosti jeho pojetí. Projektová metoda s sebou přináší jak pozitivní aspekty, tak také jistá úskalí a rizika, na které je potřeba brát zřetel, pokud dochází к rozhodování o výběru vhodné vyučovací metody. Z pohledu výuky cizích jazyků se navíc některé její znaky z obecného modelu v cizojazyčné výuce vůbec neuplatní, popřípadě se uplatní pouze částečně. Naopak ke slovu přicházejí jiné dimenze, které vycházejí se specifičnosti výuky cizích jazyků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Plánování a řízení projektů pro společnost CIRCON Circle Consulting, s. r. o.
Zapletalová, Pavla ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Hankiewicz, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření reálného projektu s pomocí využití dvou softwarových produktů a jejich následné porovnání za použití metod vícekriteriálního hodnocení variant. Prvním softwarovým produktem je Microsoft Project. Tato aplikace je přímo určena pro plánování a řízení projektů a pro komunikaci s projektovým týmem. Druhým produktem je aplikace Microsoft Dynamics AX a v ní modul Projekt. Modul je určen pro řízení projektů, správu zdrojů, vytváření odhadů a prognóz, sledování rozpočtů a reálných výdajů na konkrétní projekt či časové plánování. Aplikace MS Dynamics AX je řešením pro plánování a řízení firemních zdrojů (ERP) a e-business, stejně tak i pro řízení vztahů se zákazníky, řízení výroby, řízení dodavatelského řetězce, fungování elektronického obchodu nebo finančního řízení.

Viz též: podobná jména autorů
4 ZAPLETALOVÁ, Petra
4 Zapletalová, Pavlína
4 Zapletalová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.