| |
|
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Vencálková, Eva ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků s nabízenými balíkovými službami státního podniku Česká pošta, s. p. ve městě Žďár nad Sázavou. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí analytické práce je také dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou v poslední části práce navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s nabídkou balíkových služeb podniku.
|
|
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Vencálková, Eva ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků s nabízenými balíkovými službami státního podniku Česká pošta, s. p. ve městě Žďár nad Sázavou. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí analytické práce je také dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou v poslední části práce navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s nabídkou balíkových služeb podniku.
|
| |