Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Drtiče kuželové
Polách, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kuželovými drtiči se zaměřením na výrobce a typy kuželových drtičů. Obsahuje teoretickou část s popisem principu drcení jednotlivými typy drtičů, rešeršní část s výrobci a popisem drtičů. Dále následuje navržení systému volby drtiče dle požadavků.
Zařízení pro řádkování kabelu na buben cívky
Polách, Martin ; Pokorný, Jan (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem řádkovacího zařízení kabelu na buben cívky při různých režimech provozu navíjení. Hlavní náplní je výpočtová a konstrukční část, kde výpočty zahrnují funkčních rozměry jednotlivých komponent a silové účinky vycházejících od zatížení vznikajícího během navíjení. Konstrukční část obsahuje návrhy jednotlivých komponentů. Závěrem byla provedena analýza vybraných konstrukčních uzlů při různých režimech navíjení. Součástí této práce je výkresová dokumentace obsahující celkovou sestavu zařízení, podsestavu svařence rámu a dílenské výkresy.
Drtiče kuželové
Polách, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kuželovými drtiči se zaměřením na výrobce a typy kuželových drtičů. Obsahuje teoretickou část s popisem principu drcení jednotlivými typy drtičů, rešeršní část s výrobci a popisem drtičů. Dále následuje navržení systému volby drtiče dle požadavků.
Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry
Polách, Martin ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; KOŠŤÁL, Emil (oponent)
Práce rozbírá zásadní digitální kamery a technologie, které má k dispozici kameraman při natáčení celovečerních snímků, reklam a TV obsahu. Zaměřil jsem se obzvláště na kamery, které jsou komerčně dostupné v roce 2012, jakými jsou např. Arri Alexa, RED EPIC, Sony F65, Phantom FLEX, Phantom 65 a několik dalších poloprofesionálních kamer. V práci rozebírám také počátky a historii digitálních kamer od devadesátých let, kdy začaly vznikat první kamery vůbec schopné konkurovat filmové surovině, a vývoj druhé generace kamer jako Panavision Genesis Arri D20/D21 či RED ONE. Část práce je věnována technickým vlastnostem a parametrům, které jsou od současných high-endových kamer vyžadovány.

Viz též: podobná jména autorů
8 Polach, Milan
12 Polach, Miroslav
6 Polách, Marek
4 Polách, Matěj
4 Polách, Michal
8 Polách, Milan
12 Polách, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.