Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie spol. Alza.cz
Petlachová, Alice ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie internetového prodejce Alza.cz. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Alza.cz, jejího komunikačního a marketingového mixu a jejích hlavních konkurentů. Stěžejní část praktické části tvoří vlastní dotazníkové šetření, které doplňuje informace získané ze sekundárních zdrojů a jež je základem pro formulaci souboru doporučení na vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie společnosti Alza.cz.
Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Petlachová, Alice ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Analýza loajality návštěvníků multikina CineStar." Jako hlavní cíl jsem si stanovila zjistit, zda a do jaké míry existuje loajalita návštěvníků k provozovateli multikin CineStar, jaká je celková úroveň zákaznické loajality na trhu multikin a jak dalece jsou diváci spokojeni s kvalitou nabízených služeb sítě CineStar. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako loajalita a termíny s ní související, segmentace a typologie zákazníka a výzkum trhu. Praktická část je věnována především výsledkům vlastního dotazníkového výzkumu. Výsledky shrnuji v závěru práce.

Viz též: podobná jména autorů
3 Petlachová, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.