|
Založení malého podniku
Rosa, Michal ; Přidal, Hynek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro založení malého podniku. Jedná se o internetový obchod s vybavením pro americký fotbal. V první části práce se zaměřím na související teoretická východiska, náležitosti a strukturu podnikatelského plánu. V následující části provedu analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, na jejichž základě bude v poslední části zpracován samotný návrh podnikatelského plánu.
|
|
Návrh strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o.
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o. Zaměřuje se na pozici firmy na trhu náhradních dílů na skútry v ČR a na Slovensku a možností jejího dalšího rozvoje. Cílem práce je plán rozvoje firmy v časovém horizontu 5 let s posloupností kroků, které po sobě budou následovat a jeichž naplnění povede k upevnění a posílení pozic na trzích, na kterých firma působí.
|
| |
|
Založení malého podniku
Rosa, Michal ; Přidal, Hynek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro založení malého podniku. Jedná se o internetový obchod s vybavením pro americký fotbal. V první části práce se zaměřím na související teoretická východiska, náležitosti a strukturu podnikatelského plánu. V následující části provedu analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, na jejichž základě bude v poslední části zpracován samotný návrh podnikatelského plánu.
|
|
Návrh strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o.
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o. Zaměřuje se na pozici firmy na trhu náhradních dílů na skútry v ČR a na Slovensku a možností jejího dalšího rozvoje. Cílem práce je plán rozvoje firmy v časovém horizontu 5 let s posloupností kroků, které po sobě budou následovat a jeichž naplnění povede k upevnění a posílení pozic na trzích, na kterých firma působí.
|
| |