Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekonomické aspekty inovace ve společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
Maršálková, Michaela ; Kubíková, Šárka (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou inovaci ve vybrané společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o., která je dovozcem a hlavním distributorem nejluxusnějších značek alkoholických nápojů. Teoretická část práce vysvětluje pojem inovace a objasňuje problematiku spojenou s inovací. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti na základě vybraných analýz a hodnotí ekonomické aspekty zavedené inovace.
Rozvoj business strategie při expanzi firmy
Maršálková, Michaela ; Kubíková, Šárka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj business strategie české společnosti, která vyrábí přírodní probiotika a prebiotika, jejímž cílem je expanze do zahraničí. Teoretická část práce vysvětluje jednotlivé pojmy internacionalizace, motivy a bariéry vstupu, mezinárodní marketingovou komunikaci a strategii. Analytická část zhodnocuje současnou business strategii pro Českou republiku, vybrané zahraniční trhy, konkurenci a rizikovost zahraničních trhů, což slouží pro návrhovou část. V návrhové části jsou definovány změny a vazby business strategie, zpracován doporučený harmonogram internacionalizace a zhodnocení předpokladů.
Ekonomické aspekty inovace ve společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
Maršálková, Michaela ; Kubíková, Šárka (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou inovaci ve vybrané společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o., která je dovozcem a hlavním distributorem nejluxusnějších značek alkoholických nápojů. Teoretická část práce vysvětluje pojem inovace a objasňuje problematiku spojenou s inovací. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti na základě vybraných analýz a hodnotí ekonomické aspekty zavedené inovace.

Viz též: podobná jména autorů
4 Maršálková, Marcela
3 Maršálková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.