Název: Ekonomické aspekty inovace ve společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
Překlad názvu: Economic Aspects of Innovation in the Company Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
Autoři: Maršálková, Michaela ; Kubíková, Šárka (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; hodnocení firmy; inovace; inovační proces; marketingová inovace; SLEPTE analýza; SWOT analýza; company rating; e-shop; innovation; innovation process; marketing innovation; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200241

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575590


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet