Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace na vytváření kytarových zpěvníku z písní dostupných na webu
Mezera, Matěj ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Kytarový zpěvník je seznam textů písní s akordy. Většina kytaristů si vytváří vlastní zpěvníky, přičemž existující programy pro tvorbu kytarového zpěvníku nemusí pokrývat většinu funkcí, které od nich uživatel očekává. V této práci se zabýváme návrhem a implementací nové aplikace, která slouží k tvorbě kytarového zpěvníku. Aplikace se od ostatních liší tím, že umožňuje přidávat do zpěvníku písně dostupné na internetu. Písně se z webových stránek přidávají do zpěvníku pomocí techniky web scraping. Dalšími funkcemi aplikace jsou například úprava existujících písní, uložení zpěvníku pro pozdější úpravu či přidávání vlastních písní do zpěvníku. Výsledný zpěvník lze uložit v několika formátech, především ve formátu PDF.
Systém pro správu šachových soutěží
Sezemský, Josef ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Žijeme v době, kdy probíhá digitalizace ve všech odvětvích. Přesto pro organizátory šachových turnajů ani jejich účastníky neexistuje moderní software, který by uspokojil jejich požadavky. V této práci provedeme analýzu problémů, které souvisí s organizací ša- chového turnaje. Současně též zanalyzujeme programy, které jsou v současnosti na řešení této problematiky používány. Dle výsledků analýzy navrhneme a vytvoříme webovou aplikaci, která usnadní průběh šachového turnaje všem zúčastněným.
Predikce délky trvání datového profilování
Kaštovský, Ondřej ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Kvalitní data dnes hrají zásadní roli ve strategickém plánování a rozhodo- vacích procesech firem. Schopnost předpovídat délku trvání úloh spojených s jejich zpracováním a analýzou je klíčová pro efektivní využití zdrojů a opti- malizaci pracovních procesů. Cílem práce je rozšířit funkcionalitu platformy pro správu dat Ataccama ONE společnosti Ataccama o novou mikroservisu umožňující předpovídat délku trvání úloh datového profilování. V řešení se zabýváme identifikací klíčových vlastností dat, které délku trvání úloh ovliv- ňují, a využitím těchto poznatků ke tvorbě prototypu modelu strojového učení, jenž umožní délky trvání úloh predikovat. Součástí řešení je také de- tekce a zpracování úloh v reálném čase a příprava na budoucí integraci řešení do platformy. Důraz je kladen na kvalitu implementace a rozšiřitelnost o možnost predikce dalších typů úloh.
Vyhodnocování výkonnosti investičních portfolií
Kočandrle, Vojtěch ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Mnoho lidí investuje své peníze do nejrůznějších aktiv a snaží se dosáhnout těmito aktivitami zisku. Potřebují proto sledovat, jak se jim investování daří, k čemuž slouží aplikace pro vyhodnocování výkonnosti investičních portfolií. Většina stávajících řešení obsahuje jen limitované množství funkcí obzvláště v oblasti zobrazování grafů a nedávají uživateli možnost rozhodovat, kde se nachází data nebo odkud se data čerpají. V práci se proto zaměříme na vytvoření konkurenční aplikace, která bude rozšiřitelná pomocí zásuvných modulů a zároveň jednoduchá na používání s možností vytváření grafů a jejich uživatelsky definovaným rozvržením v rámci nástěnky. Jednoduchost aplikace bude také v tom, že i přes její rozšiřitelnost nebude potřeba procházet žádné konfigurační soubory. Všechna nastavení budou proveditelná přímo z grafického uživatelského rozhraní. 1
ParsecCore: A parser combinator library in the C# language
Tichý, Michal ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Šefl, Vít (oponent)
V této práci implementujeme parsovací knihovnu pro C# inspirovanou Parsecem, která využívá parsovací kombinátory. Parsovací kombinátory od- kazují na styl syntaktické analýzy, při kterém je parser modelován jako funkce, která bere textový řetězec jako vstup a produkuje strukturovaný výsledek. Následně používáme funkce vyšších řádů, kterým se říká kombi- nátory, pro spojování jednoduchých perserů do komplexnějších. Knihovny založené na stejném principu již existují, avšak, v našem mínění, jsou v ně- kterých ohledech nedostačující. Naše implementace nemá tyto nedostatky a také obsahuje dva nové moduly, které pomáhají se syntaktickou analýzou jazyků, pro které odsazení je signifikantní, a také se syntaktickou analýzou permutací. Dále implementujeme dva příkladné parsery, abychom předvedli naši knihovnu.
RISC-V support in MSIM
Papesch, Jan ; Horký, Vojtěch (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
V této práci jsme přidali podporu RISC-V do emulátoru MSIM. MSIM podporoval pouze procesor MIPS R4000 a byl používán pro výuku operačních systémů. Tento projekt přepracovává MSIM aby podporoval více architektur procesoru a přidává implementaci procesoru RISC-V. RISC-V jako architektura nabízí základní instrukční sadu, kterou doplňuje široká škála volitelných rozšíření. Jedna kapitola této práce nabízí přehled nejvýznamnějších částí RISC-V architektury. Pro RISC-V jsme implementovali rozšíření, která jsme uznali za vhodná nebo potřebná pro výuku operačních systémů. 1
Family mobile app
Kuraňko, Tomáš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá bude slúžiť rodinám a ich členom v každodennej činnosti. Táto mobilná aplikácia bude obsahovať niekoľko funk- cionalít, ktoré budú rodinám a ich členom uľahčovať ich každodenný život. Príkladom takýchto funkcionalít je vytváranie a spravovanie úloh, nákupných zoznamov a receptov, uchovávanie informácií o rodine a zobrazovanie členov rodiny v rodokmeni. Zároveň bude aplikácia slúžiť ako komunikačný prostriedok vďaka funkcionalite zdieľania vytvorených úloh, nákupných zoznamov a receptov. 1
Lepenka - Modular framework for games development on the .NET platform
Petráš, Kristián ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Vytváření her pomocí datové architektury Entity Component System vy- žaduje změnu přístupu k programování. Současné frameworky .NET předpo- kládají, že uživatel zná principy ECS. Proto s rostoucím zájmem o tvorbu her pomocí ECS roste i potřeba frameworku, který by umožnil intuitivní osvojení těchto principů. Výsledkem této práce je datově řízený framework s archety- pální organizací dat umožňující paralelizaci systémů. Kromě toho framework hojně využívá generování kódu, což uživatele vede k dosud neprozkouma- nému deklarativnímu způsobu vytváření her. V kombinaci s nezávislostí na platformě je Lepenka jediným řešením pro platformu .NET, které má výše uvedené vlastnosti. Další důležitou vlastností je opakované použití kódu v různých hrách, které zajišťují moduly umožňující úplnou abstrakci herních systémů a komponent.
PlanetSide 2 API Library with Outfit Activity Tracking Discord Bot
Müller, Jiří ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Cílem této práce bylo vytvoření .NET knihovny pro práci s veřejným API služby Census sloužícímu pro získání dat z produktů společnosti Daybreak Game Company a zároveň využití této knihovny k vytvoření bota pro sociální platformu Discord sloužícího zejména ke sledování herní aktivity skupiny hráčů tvořící tzv. outfit. Knihovna se zaměřuje na jednoduchý sběr herních dat dostupných jak přes rozhraní REST určený pro dotazy na konkrétních herních informace, tak přes websocket službu sloužící ke sledování aktivit v reálném čase ve formě proudu. Navíc podporuje i ukládání dříve vyžádaných dat ve vnitřní mezipaměti pro rychlejší přístup a zmenšení zatížení sítě a služby v případě opakovaných dotazů. Hlavní požadavky na bota jsou snadná konfigurovatelnost ze strany uživatelů, rozdělení funkcionality do modulů za účelem přizpůsobení sledovaní herních aktivit pro různé out- fity a přímočarou rozšiřitelnost ze strany vývojářů. 1
Vizualizace změny kódu
Martinek, Petr ; Majerech, Vladan (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat program, který na základně dvou po- dobných verzí zdrojového kódu napsaného v JavaScriptu vygeneruje animaci ve formátu GIF, zobrazující postupný přepis první verze do druhé. Dále je cílem navrhnout tento program tak, aby byl rozšířitelný o další jazyky. K dosažení tohoto cíle je definována zjednodušená reprezentace zdrojového kódu, která je nezávislá na jazyce, a pro každou uvažovanou úpravu v rámci této reprezentace je defi- novaná cenová funkce. Na základě této cenové funkce je vyhledána nejlevnější posloupnost přepisů, podle které je konečná animace vygenerována. 1

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.