Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení pracovních podmínek a motivace zaměstnanců.
Vítek, Kamil ; Hrušková, Eva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat současnou motivací a pracovními podmínkami zaměstnanců. Provedu analýzu firmy dotazníkovým šetřením a osobní konzultací se všemi zúčastněnými v podniku. Na základě zjištěných nedostatků provedu návrhy, které je nutné udělat proto, aby byl na zaměstnance brán zřetel a byl dostatečně motivován k pracovnímu výkonu.
Metodika vyšetřování trestných činů páchaných mladistvými
Hrušková, Eva ; Štourač, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Jan (oponent)
Závěr Mladí lidé jsou během dospívání vystaveni mnoha pozitivním i negativním vlivům, jak v široké společnosti, tak v jejich blízkém okolí, které mají podstatný význam pro jejich budoucí chování. Současná společnost není, dle mého názoru, vzorem morálky, což se nutně musí odrazit i v chování dospívajících. Na druhé straně většina dospívajících jsou samostatně se rozhodující jedinci, kteří by měli nést odpovědnost za své jednání. Kriminalita mládeže, resp. mladistvých není jednoduchým problémem. Existuje mnoho příčin a faktorů, které ovlivňují chování mladistvých a jejich směřování k dráze delikventa, o některých možná ani nevíme. Stejně tak i způsobů preventivního působení je nepočítaně, ale ani ve svém souhrnu nejsou stoprocentně účinné. Pokud jde o možnost snížení hranice trestní odpovědnosti, přikláním se k názoru, že by bylo vhodné v ČR snížit věkovou hranici trestní odpovědnosti na 14 let. Domnívám se, že současná mládež je obecně natolik psychicky vyspělá, aby již ve 14 letech mohla rozpoznat protiprávnost činu a ovládat své jednání, tedy být trestně odpovědná. Souhlasím se snížením věkové hranice na 14 let samozřejmě se zachováním relativní (podmíněné) trestní odpovědnosti, kdy je v pochybnostech zkoumáno, zda jedinec opravdu dosáhl takové rozumové a mravní vyspělosti, aby mohl být trestně odpovědný....
Světová náboženství a jejich význam pro osoby vyjíždějící do zahraničí
Hrušková Reinová, Eva ; Hrnčíř, Evžen (vedoucí práce) ; Černá, Milena (oponent)
Vliv náboženství na život obyvatel celého světa je dlouhodobý a stálý - týká se nejen kultury, kterou obohacoval od počátků lidské civilizace, ale i v prostředí moderní společnosti. Svými kořeny prostupuje i do otázek spojených s medicínou, s lidskými návyky i s hygienou. V kombinaci s exotickou polohou metropolí světových náboženství jsou mnohé zvyky a rituály tamější víry pro Evropana neobvyklé a v některých případech jsou pro neinformovaného cestovatele i značným zdravotním rizikem. Přesto již v dnešní době existují díky historickým zkušenostem, širokým poznatkům z oblasti prevence a cestovní medicíny a masovým informačním technologiím značné možnosti pro to komplikacím předcházet a ze světa rozličných náboženství je tak možné si tak bez obav odnést především nové kulturní a společenské zážitky.
Metodika vyšetřování trestných činů páchaných mladistvými
Hrušková, Eva ; Štourač, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Jan (oponent)
Závěr Mladí lidé jsou během dospívání vystaveni mnoha pozitivním i negativním vlivům, jak v široké společnosti, tak v jejich blízkém okolí, které mají podstatný význam pro jejich budoucí chování. Současná společnost není, dle mého názoru, vzorem morálky, což se nutně musí odrazit i v chování dospívajících. Na druhé straně většina dospívajících jsou samostatně se rozhodující jedinci, kteří by měli nést odpovědnost za své jednání. Kriminalita mládeže, resp. mladistvých není jednoduchým problémem. Existuje mnoho příčin a faktorů, které ovlivňují chování mladistvých a jejich směřování k dráze delikventa, o některých možná ani nevíme. Stejně tak i způsobů preventivního působení je nepočítaně, ale ani ve svém souhrnu nejsou stoprocentně účinné. Pokud jde o možnost snížení hranice trestní odpovědnosti, přikláním se k názoru, že by bylo vhodné v ČR snížit věkovou hranici trestní odpovědnosti na 14 let. Domnívám se, že současná mládež je obecně natolik psychicky vyspělá, aby již ve 14 letech mohla rozpoznat protiprávnost činu a ovládat své jednání, tedy být trestně odpovědná. Souhlasím se snížením věkové hranice na 14 let samozřejmě se zachováním relativní (podmíněné) trestní odpovědnosti, kdy je v pochybnostech zkoumáno, zda jedinec opravdu dosáhl takové rozumové a mravní vyspělosti, aby mohl být trestně odpovědný....
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Ritterová, Miroslava ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou závěrečných praktických zkoušek žáků Střední školy hotelnictví a gastronomie International, s.r.o. v oboru vzdělání s výučním listem 65-51-H/01. Zkoumanou cílovou skupinou jsou žáci 3. ročníku konající závěrečné zkoušky ve školním roce 2012/2013, 2013/2014 a 2014/2015. Cílem práce je úroveň a kvalita písemných, praktických a ústních závěrečných zkoušek. Práce analyzuje výsledky zkoušek dle jednotného zadání. V teoretické části jsou popsány jednotlivé části závěrečných zkoušek, kritéria hodnocení závěrečné zkoušky dle jednotného zadání a historii naší školy. V praktické části je popsán průběh všech částí závěrečných zkoušek dle jednotného zadání závěrečných zkoušek a s širším rozborem její praktické části. Zpracovány jsou výsledky jednotlivých zkoušek. Zkoumané výsledky jsou zpracované v grafech a tabulkách.
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Mašatová, Kateřina ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na analýzu závěrečných praktických zkoušek žáků na odborném učilišti zakončeném výučním listem. Analýzu jsem provedla ve školním roce 2014/2015 a 2012/2013. Cíl práce bylo porovnat kvality a úrovně písemných, praktických a ústních zkoušek. V práci porovnávám výsledky původních závěrečných zkoušek a zkoušek dle jednotného zadání. Závěrečné zkoušky dle jednotného zadání jsou pro žáky snadnější a přijatelnější. V teoretické části se zaměřuji na osobnost žáka, typologii učitele a části závěrečných zkoušek. V praktické části se zaměřuji na průběh závěrečných zkoušek, jak dle jednotného zadání, tak i původního zadání. Tím dochází k porovnání jejich výsledků.
Posouzení vlivu osobnosti učitele odborného výcviku na úroveň osvojených praktických dovedností žáků
Jičínská, Petra ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
Bakalářská práce je členěna na dvě hlavní části: teoretickou a výzkumnou. Teoretická část charakterizuje vybrané atributy učitele odborného výcviku. Vychází ze studia odborné tematické literatury a má charakter literární rešerše. Výzkumná část analyzuje názory žáků vybraného státního středního odborného učiliště. Hlavní metodou realizovanou v praktické části je dotazníkové šetření, které bylo realizováno na Středním odborném učilišti společného stravování v Poděbradech. Výzkum byl proveden mezi žáky 2. a 3. ročníku. Cílem výzkumné sondy je zjištění, jak žáky ovlivňuje osobnost učitele odborného výcviku z hlediska jeho pohlaví a věku, motivace, komunikačních dovedností, povahových vlastností a způsobem vedení výuky. Učitelé odborného výcviku na základě těchto výsledků tak mohou posoudit svou dosavadní práci a případně projektovat další postup vedoucí ke zkvalitnění své pedagogické práce.
Posouzení vlivu osobnosti učitele odborného výcviku na úroveň osvojených praktických dovedností žáků
Feldsteinová, Tereza ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
V teoretické části bakalářské práce je popsána profese učitele odborného výcviku. Profese učitele je zajímavá, ale zároveň velmi náročná. Dnešní mládež má dnes snadný přístup k informacím jakéhokoli druhu. Otevřeně hovoří o libovolných tématech a znají výborně svá práva. Nebyl by to takový problém v případě, kdyby rodina plnila dobře svou funkci a to výchovnou. Učitel musí učivo vysvětlit především zajímavě, aktivně zapojovat žáky do vyučovacího procesu a správně motivovat. Na střední odborné škole se učivo odborného výcviku a odborných předmětů prolíná a musí reagovat na nejnovější trendy. Osobnost učitele je také velmi důležitá. Významná je interakce mezi učitelem a žákem. Novost a modernost se vnímá z pohledu jednotlivce v souvislosti s jeho vlastním profesionálním a osobnostním vývojem. Toto představuje inovace v pedagogickém procesu. Praktická část bude zpracována na podkladě výzkumného projektu metodou anonymního dotazníkového šetření a pozorování žáků a učitelů při práci.
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Volfíková, Marcela ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
Cílem mé práce na téma Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole je rozbor jednotlivých částí závěrečné zkoušky dle jednotného zadání a porovnávání dosažených výsledků. Šetřením prokazuji přínos ve vzdělávání zavedením jednotného zadání. Šetření je uskutečněno na konkrétní střední odborné škole u oboru vzdělání s výučním listem, Kuchař číšník 65 51 H/01. Zkoumanou cílovou skupinou jsou žáci 3. ročníku konajících závěrečnou zkoušku ve školním roce 2013/14 a 2014/15. Teoretická část je zaměřena na vývoj a zavedení nového modelu závěrečné zkoušky. Dále jsou v této části popsány důvody reformy závěrečné zkoušky a začlenění nových prvků. Zdůvodňuje se zde vhodnost začlenění odborníků z praxe do tvorby jednotného zadání, související s následným uplatněním absolventů daného oboru vzdělání s výučním listem na trhu práce. V praktická část je zaměřena na popis, organizaci a průběh jednotlivých částí závěrečné zkoušky s širším rozborem její praktické části. Následně je pracováno s výsledky jednotlivých zkoušek. Výsledky zkoumané problematiky jsou vyjádřeny slovně v grafech a tabulkách. V závěru této části bakalářské práce bylo uskutečněno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo získání názorů pedagogických odborných pracovníků na zavedení jednotného zadání. Daná problematika úzce souvisí s přechodem absolventů do reálného pracovního procesu, a proto byl proveden rozhovor s pracovníkem Úřadu práce. V této práci bylo využito metod analýzy, dotazníkového šetření, rozhovoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 HRUŠKOVÁ, Eliška
8 Hrušková, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.