Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv letního tábora JUMP na autentickou křesťanskou zkušenost a osobní růst mladých lidí.
Škáchová, Barbora ; Přibyl, Stanislav (vedoucí práce) ; Zimmermannová, Marie (oponent)
Tématem této diplomové práce je pastorace mladých lidí. Konkrétně se zabývá pastoračními metodami, které se používají na letních křesťanských táborech Jump. Tyto tábory se pravidelně konají už přes dvacet let a v průběhu času se jejich organizátoři snaží odpovídat na potřeby mladých, aby jim mohla být účinně zvěstována radostná zpráva, aby mladí mohli odpovědět, a ve svobodě následovat Ježíše Krista. Práce popisuje používané pastorační metody, srovnává je s učením církve. Zkoumá jejich kompatibilitu se současným magisteriem a přináší jejich teologickou reflexi. Dalším cílem je zkoumání, zda tyto tábory opravdu naplňují svoji vizi, zda pomáhají mladým prožít autentickou křesťanskou zkušenost, a zda jejich zkušenost z tábora přináší konkrétní duchovní a osobní růst. Pomocí longitudinálního výzkumu sleduje, které pastorační metody nejvíce oslovují mladé. Výzkum zároveň odhaluje, ve kterých oblastech mladí lidé zažívají na Jumpu růst a nakolik je tento růst pozorovatelný i v dlouhodobějším horizontu.
Sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Škachová, Barbora ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter. Práce je zaměřena na sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ. Cílem této práce je zjistit a interpretovat, jaké metody a nástroje využívají učitelé prvního stupně pro hodnocení s cílem vést žáky k sebehodnocení. Teoretická část se zaměřuje na účel a smysl sebehodnocení, jaké má sebehodnocení postavení v hodnotících postupech učitele a také žákovským vývojem, který je pro sebehodnocení velice podstatný. Tato část se soustředí také na učitelské kompetence, které jsou základem k tomu, aby byl učitel schopen vést žáky k hodnocení. Praktická část má zjišťující povahu kvalitativního šetření. Výzkumná část obsahuje cíle, metody a výzkumné otázky: Jaké je využití metod při vedení žáků k sebehodnocení? Jaká je zkušenost žáka se sebehodnocením? Tato část se soustředí na případové studie cíleně vybraných učitelek, odpovědi učitelů a žáků, které byli zjištěny z otázek dotazníku. Dále se zaměřuje na analýzu portfolií, které mají pozitivní dopad na sebehodnocení dítěte. V závěru této práce byly výše zmiňované otázky zodpovězeny. KLÍČOVÁ SLOVA hodnocení, sebehodnocení, učitel, žák, formativní hodnocení, vývoj, učitelské kompetence

Viz též: podobná jména autorů
3 Škachová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.