Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 170 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of Musical Harmony
Štrbka, Dávid ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Hudobné skladby sú v dnešnej dobe bežnou súčasťou života. Hudobnou harmóniou definujeme jednu zo základných vlastností skladby a je to jeden z nosných subjektov zvukovej teórie. Na základe znalosti hudobnej harmónie, môžeme k danej skladbe reprodukovať hodobný doprovod. V úvode práca oboznámi čitateľa s teoretickými východiskami a možnými návrhmi algoritmov. Ďalšou súčasťou práce je implementácia programu, ktorý umožní automatickú analýzu hudobnej hamónie v zvukovom súbore. Program ponúka aj grafickú vizualizáciu zvukového spektra a harmónie a tiež po dodaní referenčných dát otestovanie úspešnosti analýzy. Na konci práce je zhodnotenie úspešnosti detekcie implementovaného programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
CPX Device Integrator
Janoušek, Josef ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Pergel, Martin (oponent)
Práce se zabývá možnostmi komunikace mezi programy zpracovávajícími naměřené veličiny a měřicími zařízeními sloužícími při vyšetřování pacientů v zátěžové laboratoři. Dosavadní postup spočívá v přímém propojení konkrétní dvojice zařízení - vyhodnocovací program, což znemožňuje paralelní připojení více zařízení a programů. Cílem tedy bylo vytvoření integračního nástroje, na který se mohou všechna zařízení napojit. Jeho úkolem je řídit a zpracovávat komunikaci mezi zařízeními při měření. Obsluha programu bude moci snadno nastavovat, jak má propojení mezi zařízeními vypadat, což umožní vytvářet různé vyšetřovací scénáře. Program bude připraven na integraci zařízení různých výrobců. Ve výsledku tak přispěje ke zjednodušení a zefektivnění vyšetřovacího postupu při diagnostice pacientů v zátěžové laboratoři. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Citadela AI
Pekárek, Jakub ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Cílem této práce je implementace hratelné verze hry Citadela s konzolovým rozhraním, její využití pro analýzu vlastností hry a vývoj umělé inteligence. Práce obsahuje rozbor strategií, způsob jejich návrhu, organizaci provádění tahu, model implementace inteligence a testovací nástroje. Vyvinuta byla řada přístupů a zpracování jednotlivých akcí, které měly pozitivní vliv na hru inteligencí. Analýza hry ukázala rozmanitost herních situací, ke kterým je třeba přistupovat odlišnými způsoby. V důsledku byla demonstrována nevhodnost užití obecných přístupů a výhody vytvořeného návrhu kompozice inteligence z více oddělených strategií. Byl také demonstrován silný vliv příjmů hráče na celkový výkon a nízký vliv ostatních strategických faktorů v obecných případech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Prostředí pro tvorbu jízdních řádů
Janata, Dominik ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Surynek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá problémem algoritmického generování jízdních řádů. Hlavní aspekt, na který je kladen důraz, je vztah kvality jízdních řádů a požadavků, které na systém mají jeho uživatelé, tedy cestující. Práce má čtyři hlavní výstupy. Prvním výstupem je modulární systém, který modeluje dopravní sít' a umožňuje testovat samostatně dodané generovací algo- ritmy. Druhým je implementace generování jízdních řádů pomocí genetického algoritmu. Třetím je určité množství vyzkoušených metrik kvality jízdního řádu. Čtvrtým je sada ukázkových implementací, která umožňuje externím programátorům snadno vytvářet vlastní implementace modulů programu; ta je k dispozici na in- ternetových stránkách projektu. Klíčová slova: Jízdní řády, genetický algoritmus, cestující, hodnocení 1
Rozpoznávání textu na fotografiích exteriéru
Tran, Tuan Hiep ; Surynek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Název práce: Rozpoznávání textu na fotografiích exteriéru Autor: Tuan Hiep Tran Abstrakt Ústředním tématem naší práce je rozpoznávání textu v exteri- éru. Tato technologie nachází v současnosti mnohá uplatnění v praxi a do budoucnosti skrývá ohromný potenciál. Na téma práce se zaměřujeme jak z teoretického tak i z experimentálního hlediska. Nejdříve v teoretické části práce rozeberáme detailněji existující metody. Na základě tohoto rozboru navrhujeme integraci algoritmu ER od Matase a Neumanna pro detekci pís- men s námi vylepšeným algoritmem od Phana kol. pro detekci slov. Takto integrovaný algoritmus jsme exprimentálně otestovali na sadě ICDAR 2013 s výsledky precision 0.6 a recallu 0.73. Součástí práce je rovněž snadno roz- šiřitelná C++ knihovna, konzolová a gui aplikace pro rozpoznávání textu využívající navrženou metodu. 1
SQL dotaz jako PHP objekt
Vondrák, David ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Kopecký, Michal (oponent)
Název práce: SQL dotaz jako PHP objekt Autor: David Vondrák Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: Práce se zabývá vytvořením PHP tříd, které objektově reprezentují dotaz v jazyce SQL, nezávisle na dialektu, a umožňují jeho načítání, úpravy a vypisování. Třídy dokáží zpracovávat dotazy čtyř typů, SELECT, INSERT, UPDATE a DELETE, a převádět dotazy z/do dialektů MySQL a PostgreSQL. Objektová reprezentace dotazu umožňuje jednodušše dotaz upravovat a získávat o něm informace. To je využito při návrhu ukázkové aplikace, která po zapojení do jiné PHP aplikace zaznamenává SQL dotazy spouštěné nad databází a zapisuje tabulky, ke kterým bylo přistupováno, i funkce, které dotazy spouštěly. Klíčová slova: PHP, SQL, dotaz, objekt 1
Vesmírná real-time strategická hra
Vavrek, Michal ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V dnešní době na trhnu nalezneme veliké množství real-time strategických her (dále RTS hry). Mnoho z nich je velmi podobných a obsahují stejné prvky. Proto jsme se rozhodli vytvořit RTS hru, která bude obsahovat prvky typické RTS hry, a navíc prvky, o kterých se domníváme, že hrám tohoto žánru sházejí. Jedná se hlavně o rozšiřitelnost hry o nové objekty, akce a mise. K tomu se nám ukázalo jako velice vhodné run-time kompilování prvků během načítání misí z XML dokumentů. Chtěli bychom také ve hrách mít možnost nastavovat a měnit některé vlastnosti objektů. Pro řešení tohoto problému se nám jevilo nejideálnější využít skriptování během hry. Na základě těchto rozhodnutí jsme jako součást naší práce vytvořili RTS hru naprogramovanou v jazyce C# pro platformu .NET, která splňuje naše požadavky. Hra je pouze prototypem, protože neobsahuje implementaci umělé inteligence, ale aktuální implementace plně dostačuje k demonstraci námi přidávaných prvků a vlastností RTS hry. Ke hře je zároveň i přiloženo několik naimplementovaných objektů a misí, které je používají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
OCR not
Valchová, Ivana ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Mráz, František (oponent)
Systém pro správu obsahu pro základní a střední školy
Ligr, David ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Pro zjednodušení správy obsahu webové aplikace existují tzv. systémy správy obsahu. Málo z těchto systémů však respektuje požadavky na ně kladené ze strany základních a středních škol. Cílem této práce je vytvoření systému správy obsahu webové aplikace, který by splňoval požadavky ze strany SpZŠ Skuteč. Výsledná aplikace je napsaná v ASP.NET MVC 3 a jazyku C#. Při návrhu aplikace byl kladen důraz na jednoduchost jejího použití a její rozšiřitelnost. Součástí práce je uvedení do problematiky vývoje webových aplikací, což zahrnuje volbu vhodného programovacího jazyka, frameworku, persistentního úložiště a dalších konceptů, které se při vývoji webových aplikací používají. Práce obsahuje vývojovou dokumentaci, která ozřejmuje význam jednotlivých modulů. Součástí práce je i uživatelská dokumentace, která popisuje způsoby správy veškerého obsahu aplikace.
Univerzální diskrétní simulátor
Vytasil, Jiří ; Pergel, Martin (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V této práci je rozebrán návrh a implementace programu umožňujícího provádět diskrétní simulace. Dále je v programu implementována vizualizace průběhu diskrétní simulace. Důraz je kladen především na univerzalitu. Kromě programu a jeho popisu jsou zde informace o diskrétní simulaci, které umožní jednodušší pochopení činnosti programu. Pro popis diskrétní simulace používáme konečné automaty a regulární gramatiky. Zmíněné části zde více popisujeme, abychom jednodušeji pochopili popis diskrétní simulace. Systém dále umožňuje úpravu vstupních souborů pro jednodušší práci programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 170 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.