Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015
Křehlík, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015 Cíle: Hlavním cílem je analýza organizace čtvrtého ročníku turnaje Mayor's Lax Cup, pořádaného klubem SK Lacrosse Jižní Město. Sestavení návrhů na zlepšení pro příští ročník. Metody: Výzkum je prováděn pomocí případové studie. Data byla získávána pomocí zúčastněného pozorování, analýzy dokumentů a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě získaných dat byla zpracována SWOT analýza. Výsledky: Mayor's Lax Cup je nadějnou sportovní akcí, která však stále trpí řadou nedostatků. Na jejich základě je sestaven výčet návrhů a doporučení pro zlepšení do příštích let. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Mayor's Lax Cup, lakros
Výzkum veřejného mínění návštěvníků Olympijského parku Rio - Lipno 2016
Němeček, Pavel ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Výzkum veřejného mínění návštěvníků Olympijského parku Rio - Lipno 2016 Cíl: Na základě veřejného mínění návštěvníků zhodnotit význam stavby Olympijského parku Rio - Lipno 2016 a navrhnout změny konceptu pro následující parky při letních a zimních olympijských hrách. Metody: Pro zjištění veřejného mínění byl použit kvantitativní dotazník. Jako vedlejší metody sloužily zúčastněné pozorování, kvalitativní dotazování a analýza dokumentů ze zdrojů ČOV. Výsledky: Olympijský park Rio - Lipno 2016 navštívili zejména aktivní sportovci z Jižních Čech a okolí. Většina z nich byla s konceptem parku spokojena a navštívila by takový park i v příštích letech. Lidé vnímali park jako místo pro společné fandění, místo pro vyzkoušení sportů a většina si myslí, že motivuje veřejnost ke sportu. Do příštích let bych doporučil kontrolu činnosti partnerů parku, zvýšení kvality občerstvení, zvýraznění značení a zlepšení informovanosti dobrovolníků. Klíčová slova: Olympijský park Rio - Lipno 2016, veřejné mínění, sport a populace, letní olympijské hry
Podmínky dobrovolnictví při vybraných sportovních akcích
Denk, Štěpán ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Podmínky dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích. Prezentována je metodika práce s dobrovolníky a to právě v jednotlivých oblastech managementu dobrovolnictví. Na základě dat z diametrálně odlišných akcí jsou definovány rozdílné charakteristiky sportovního dobrovolnictví. Dílčím cílem v závěrečné části je vypracovat doporučení na základě výzkumu, které by v budoucnu ještě zlepšily a zefektivnily sportovní dobrovolnictví na stejných či obdobných akcích. Metody: Samotný výzkum je proveden pomocí dotazníkové metody dobrovolníků na HME v atletice a oblastních závodů v orientačním běhu. Vedlejší metodou je rozhovor, konkrétně s ředitelem závodu orientačního běhu. Výsledky: Výsledky výzkumu zobrazují diametrálně odlišné podmínky organizace vybraných akcí jak v oblasti řízení dobrovolnictví, tak i ostatních klíčových činností. I přes velké rozdíly obou sportovních akcí existují určité charakteristiky sportovního dobrovolnictví, které jsou oběma akcím společné. Jak tyto společné rysy, tak i ty odlišné, jsou charakterizovány a diskutovány v praktické části. Závěrem vznikla skupina doporučení pro vytvoření podmínek úspěšnosti akce, na které se manažeři mohou zaměřit a využít je pro zdárnou...
Postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce
Vančurová, Linda ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě vlastního dotazníku zjistit postoj veřejnosti v Nymburce a okolních obcí k plánované výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce. Metody: V této práci byla využita kvantitativní metoda výzkumu - dotazování. Byl sestrojen vlastní dotazník ke zjištění postojů veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce. Výsledky: Na základě získaných dat bylo zjištěno, že postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra je z větší části pozitivní. Obyvatelé Nymburka a okolních obcí jsou otevřeni projektu, chtějí moderní sportovní centrum a podporují jeho výstavbu i přes jeho finanční náročnost a rozsah. Klíčová slova: veřejné mínění, Národní olympijské centrum, Sportovní centrum Nymburk, písemné dotazování, elektronické dotazování
Postoje žáků a studentů SŠ k ragby
Bartůněk, Tomáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Postoje žáků a studentů SŠ k ragby Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění postojů a zájmu žáků a studentů středních škol o ragby. Dalším cílem je pak vytvoření doporučení pro zefektivnění náborů mladých hráčů do ragbyových týmů. Metody: Pro získání potřebných informacích ke zjištění postojů žáků a studentů SŠ k ragby bylo využito primárního výzkumu, konkrétně písemného dotazování. Výsledky: Na základě výzkumu byly zjištěny postoje žáků a studentů SŠ k ragby, konkrétně jejich zájem o tento sport, ochota ho vyzkoušet a bariéry jeho hraní. Výzkum také poukázal na neznalost ragby jedinců v cílové skupině a jejich vnímání tohoto sportu v porovnání se sporty jinými. Následně byly vytvořeny návrhy na zefektivnění náboru mladých hráčů k ragby. Klíčová slova: výzkum, zájem o sport, ragby, postoje studentů
Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice
Pelikán, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice Cíle: Hlavním cílem bylo získání informací o využívání reklamních ploch v halách v nejvyšších házenká ských sout žích v eské republice a sestavení reklamní koncepce haly TJ Sokola Praha Vršovice na základ zjišt ných dat. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu, konkrétn pozorování, analýza dokument a rozhovor. Výsledky: Výsledky opakovaného výzkumu ukázaly posun ve využívání reklamních ploch v házenká ských halách. Získaná data byla porovnána s možnostmi vybrané haly. Výstupem byl návrh reklamní koncepce odpovídající možnostem haly a finan ním možnostem oddílu. Klí ová slova: házená, sportovní hala, reklama, sportovní reklama, reklamní koncepce,
Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem
Vaculíková, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Belovski, Sasho (oponent)
Název: Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem Vedoucí práce: Mgr. William Crossan PhD Cíle: Cílem práce je identifikovat motivace firem pro uzavírání partnerství s Českým olympijským týmem. Dále pak zjistit, jakých cílů chtějí tímto partnerstvím dosáhnout a jaká důležitost je jednotlivým cílům přikládána. Výsledky následně porovnat se studiemi na podobné téma provedenými v minulosti. Část práce je věnována rozboru marketingu Českého olympijského výboru (ČOV) a názoru partnerů na Olympijský park Soči-Letná 2014. Metody: Kvalitativní výzkum prostřednictvím polo-strukturovaných interview s kompetentními představiteli partnerských firem a marketingovým ředitelem ČOV. Podrobné studium výzkumů podobného zaměření. Škálovací formulář pro ohodnocení důležitosti cílů partnerů předkládaný při interview. Výsledky: Hlavní motivací pro vstup do partnerství je spojení se silnou, unikátní značkou a využití možnosti přenesení pozitivního vnímání olympijských atributů na partnery. Nejdůležitějšími cíli jsou zvýšení hodnoty značky a vylepšení image. Dalším velmi důležitým cílem je společensky odpovědné chování, na který má nejspíše vliv veřejně prospěšný charakter sponzorovaného subjektu. Pro polovinu dotázaných je významný jeho vliv na motivaci zaměstnanců a visibilitu značky v médiích....
Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk
Marčeková, Kristína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jak diváci pražských domácích zápasů vnímají jednotlivé prvky corporate identity klubu ČEZ Basketball Nymburk, následně zanalyzovat celkovou image klubu v očích těchto diváků a v neposlední řadě pomocí dotazníkového šetření zjistit problematické oblasti sloužící jako podnět k návrhům a doporučením. Metody: K získání informací byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření zajišťující větší počet respondentů. Respondenti byli dotazováni písemně a elektronicky. Důležitým zdrojem informací byla také neformální interview vedená s managementem klubu a diváky. K interpretaci získaných dat byly kromě grafů použity statistické funkce aritmetický průměr, medián, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci vnímají image klubu ČEZ Basketball Nymburk spíše pozitivně. Vykrystalizovaly však některé problematické oblasti v jednotlivých prvcích corporate identity, kde by management klubu mohl realizovat změny vedoucí k posílení identity a kladného vnímání klubu. Klíčová slova: marketingový výzkum, dotazníkové šetření, firemní identita, firemní image, basketbalový klub
Sportovní PR eventy - Fotbalová exhibice - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team legends
Verner, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Sportovní eventy na podporu veřejných vztahů dnes organizace často využívají jako formu sdělení svým cílovým trhům. Podoba těchto eventů nabírá různých směrů. Cílem této práce je vytvořit návrh projektu představující sportovní event na podporu PR (public relations). Projekt je postaven na základě teoretických postupů vycházejících z odborné literatury věnující se projektovému, sportovnímu a event managementu. Obsahem navrženého projektu jsou základní kroky, kterými se snažím ukázat, jakým způsobem je možné navrhnout koncept eventu. Klíčová slova Sportovní event, event management, projekt, projektový management, public relations, cíle, poselství
Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů
Kozlová, Natálie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat prostředky vynaložené na reklamu do sportovních přenosů vysílaných ČT sport s jejich sledovaností. K porovnání poslouží koeficient, který vznikne na základě podílu konkrétní sledovanosti sportovního přenosu a k tomu příslušné ceny za reklamu pomocí metody Cost per Thousand. Metody: Analýza sekundárních dat České televize a internetového portálu Mediaguru. Především užití získaných interních sekundárních dat k vyhodnocení efektivity vložených prostředků do televizní reklamy v rámci zvolených sportovních událostí. Těmi jsou tři zvolené akce - Mistrovství světa ve fotbale 2014, Mistrovství světa v alpském lyžování 2015 a Tipsport extraliga 2013/2014. Efektivita je vyhodnocena na základě stěžejní metody pro tuto práci, kterou je metoda Cost per Thousand. Výsledky: Porovnání vynaložených finančních prostředků na oslovení tisíce diváků pro danou sportovní událost a určení nejefektivnější události, konkrétně její části. Z hlediska investovaných prostředků vyšlo nejlépe MS v alpském lyžování, konkrétně pak mužská superkombinace, naopak nejhůře dopadla základní část Tipsport extraligy. Klíčová slova: reklama, sportovní přenos, alpské lyžování, televizní sledovanost,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.