Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Movement
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomový projekt Move je jednoduchá 3D digitálna hra v žánrovej typológií platformových hier konkrétne atmosfericko-meditatívneho charakteru s prvkami walking simulátora z pohľadu tretej osoby (TPS). Jej interaktívny obsah sa odvíja od tém, ako sú portréty, maliarskosť, putovanie, meditácia a osobná mytológia. Autorskou štylizáciou námetu a grafickým spracovaním si kladiem za cieľ vytvoriť hrateľný prototyp digitálnej hry obsahujúcej interaktívne prvky, ovládateľnú postavu s menom Mo a atmosferické prostredie levelov, cez ktoré hráč prechádza. Pomocou média digitálnej hry by som chcela poukázať na možnosti komunikačných prostriedkov, ktoré ponúka v rámci umeleckého sveta.
Beton
Andrýsek, Marek ; Kořínková, Jana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Beton je dílem, které si klade za cíl propojení kategorií digitální hry a interaktivního umění. Vizuální zpracování se opírá o architektonický směr brutalismus. Herní mechanika byla odvozena z možností, které estetika této architektury nabízí. Vizuální obsah, vytvořený v herním enginu Unity, je ovládán skrze specifické zařízení, kterým je autorský kontroler. Tento kontroler je mechanicky proveden jako Rubikova kostka. Vizuálně je kontroler přizpůsoben obsahu díla. Dílo je prezentováno jako funkční prototyp.
Analysis and comparison of development indicators of Ukraine and Belarus
Vaněk, Vojtěch
Tato práce charakterizuje a porovnává rozvoj Ukrajiny a Běloruska. To zahrnuje analýzu vývoje vybraných rozvojových indikátorů mezi lety 2000 a 2015 a ohodnocení současného stavu rozvoje. První, teoretická, část je věnována základním definicím a teoriím regionu, regionálního a udržitelného rozvoje. Zvláštní pozornost je věnována agendě Spojených Národů. V druhé, analytické části, jsou jako první představeny obecné informace týkající se obou zkoumaných zemí. Následně je provedena analýza vývoje třiceti socioekonomických a environmentálních indikátorů. Analýza identifikuje hlavní problémy rozvoje zkoumaných států, přičemž se zaměřuje na ekonomii, chudobu a nerovnost, veřejné zdraví a životní prostředí. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a rekapituluje hlavní výstupy.
Bytový dům
Vaněk, Vojtěch ; Nespěšný, Ondřej (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat projektovou dokumentaci novostavby bytového domu s téměř nulovou spotřebou energie v rozsahu provádění stavby. Bytový dům se nachází v městské části Krasice ve městě Prostějov. Je zde klidová oblast s okolní zástavbou s převažujícími bytovými domy a ve větším okolí s rodinnými řadovými domy. Objekt je v rozsahu čtyř nadzemních podlažích a je částečně podsklepený suterénem. V nadzemních podlažích se dohromady nachází šest bytových jednotek a v prvním nadzemním podlaží se nachází samostatné garáže pro každou bytovou jednotku. V objektu se nachází u centrálního schodiště výtah. Svislé nosné konstrukce jsou navrhnuty z cihelných bloků „THERM“ s vnějším zateplovacím systémem. Všechny vodorovné nosné konstrukce a suterénní svislé stěny jsou tvořeny z monolitického železobetonu. Základy jsou tvořeny z monolitických pasů z prostého betonu.
Krajina těžby
Frič, Miloslav ; Ryška, Pavel (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Krajina těžby je vizuální hra, která čerpá/vytěžuje velkoformátovou kresbu krajiny na plátně. Práce zkoumá limity závěsného obrazu pomoci videoprojekce a videokamery. Divák není limitován jasným myšlenkovým rámcem, ale vybízím jej k vizuálnímu zážitku teď a tady.
Expozice/Osvit
Römerová, Denisa ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Gravlejs, Ivars (vedoucí práce)
Projekt Expozice/Osvit je karetní hra a soubor fotografií edukativního charakteru. Divák/hráč by po hře měl pochopit princip fotografické expozice a získat povědomí o historii fotografie.
Zpracování dat z měření tlumičů na tlumičovém dynamometru
Vaněk, Vojtěch ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V první části se bakalářská práce zabývá problematikou tlumiče po teoretické stránce. V úvodu se zabývá přehledem používaných tlumičů, dále pak charakteristickými veličinami tlumičů, způsoby testování, a nakonec různými negativními ději a vlivy při chodu tlumiče. V druhé části se bakalářská práce zabývá analýzou konkrétního tlumiče, který byl testovaný na tlumičovém dynamometru MTS EMA-234 2K v dílně ÚADI. Pokusíme se popsat chování měřeného tlumiče, popřípadě předvídat vady tlumiče díky poznatků z teorie popsané v první části.
Totalita LARPu
Kloudová, Erika ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Ve své práci jsem se soustředila na možnost rozvinutí LARPu z hlediska participace a performance. Dále se zaměřuji na návaznosti jednotlivých her (segmentů) a možnosti propojení různorodých, již existujících, žánrů LARPu. V této sérii her je nejvýraznější z žánrů právě politický LARP, jehož politický náboj se prolínal ostatními žánry LARPu v rámci mé práce.
Za hranicí zájmu - geneze tvořivosti
Chmelíková, Alžběta ; Jakalová, Zuzana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Umělecká práce je do značné míry nahlížena holisticky - recipient vnímá celek díla, hledá jeho smysl, pokouší se o interpretace. Konečné znění je odtrženo tlustou černou linkou od své geneze. Ale právě pozorování vývoje myšlenky, konceptu, zpracování, případně metoda sama je povětšinou mnohem komplexnější zážitek než hotové dílo. Průběh mého studia, který je provázán třemi ateliéry, představující makroklimata svébytného uvažování o uměleckém postoji, smyslu i významu, mě motivoval k obratu pozornosti od díla k průběhu tvorby. Práci je možné chápat jako metakritický pohled na tvůrčí procesy, obalující dílo samotné, mezi kterými vzniká struktura podobnosti a jinakosti, kterou se budu snažit postihnout skrze textovou podobu ve formě gamebooku.
Všechno bude v pořádku
Tejml, Ladislav ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Krekovič, Slavomír (vedoucí práce)
Diplomovou prací navazuji na neuzavřený cyklus EGBA, který jsem započal koncem října roku 2016. Název EGBA je vyústěním z dobové nejistoty, úzkosti a ztráty důvěry v člověka, jako zdravě uvažujícího jedince. Projekt EGBA vnímám jako bonbón s náplní, jehož obsah je složen z navzájem se ovlivňujících chutí. Přestože je na pamlsek výborná reklama, skvělý obal i sám skvostně vypadá, samotný bonbón je nepoživatelný. První z namíchaných chutí je mnou poupravený termín postapokapitalismus, jako stále přetrvávající systém kapitalismu, který přes všechny možné peripetie ne a ne překonat. Přesto, že je patrné stále větší propojení vlivných podnikatelů se státním aparátem do nerozpletitelné pavučiny vazeb a vztahů spojené s prohlubující se finanční nerovností mezi lidmi, velkým zadlužováním zemí, zhoršujícím se životním prostředí, atd. Druhou chutí je temporalita, ve které je pro mě primární zrychlení jako údajný nástroj pokroku. Zrychlování je dlouhodobý proces, který přichází s moderní dobou v důsledku industriální revoluce. Dnešní doba nám však přináší freneticky roztříštěnou skutečnost, ve které se snažíme vmáčknout co nejvíce úkonů či výkonů do čím dál kratších časových intervalů. Rychlost se stala znamením úspěchu a tak není divu, že mnozí z nás končí na piluli naděje, jelikož je jasné, že náš biorytmus se nedá napínat do nekonečna. Současná, zrychlená společnost se dá přirovnat k bažině. Čím rychleji roztáčí své soukolí, tím rychleji se potápí v tekuté době. Třetí chutí je posthumanismus, ke kterému jsme dospěli neustálým zjednodušováním a redukováním problémů, které před nás klade příroda. Toto ulehčování nás dovedlo až k vytvoření stroje, který je v tomto redukování tak účinný, že zároveň vytváří vlastní problémy. Technologie se člověku neustále přibližují, jsou vyvíjeny neustále nové technologické vymoženosti, které jsou stále „sofistikovanější, užitečnější a chytřejší“. Nenápadné vytrácení lidské přirozenosti se postupně transformuje do podoby Théseovy lodi. Čtvrtou chutí je antropocén. Téma antropocénu oběhlo většinu zpravodajských kanálů. Ano, je to vážné a nepopiratelné, i když v mnohých konspiračních teoriích to zcela popiratelné je např. modrá, nikoli zelená paleta, Donaldovo trampoty, atd. Zkrátka dlouhodobá partie šachu, člověk versus příroda se zdá být výhodnější pro černé. Poslední přísadou je pojivo jménem internet, jako slina tekoucí přes všechny zmíněné chutě. Všechny zmiňované esence bonbónu jsou pro mě frustrující a nejlepším řešením se mi v předešlých pracích zdálo téma apokalypsy. Dystopické smýšlení však dlouho nevydrží a mě opět začaly přepadat návaly naděje, že by vše mohlo ještě nějak pozitivně dopadnout. Takže pokud přijdu někam, kde uvidím misku s bonbóny, nebudu váhat a okusím. Většinou se jedná o místa, kde je nutno vyčkat, vydržet, případně něco koupit a tak si budu s dostatkem času a klidu vychutnávat chutě bonbónů a čekat na duhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Vaněk, Vavřinec
3 Vaněk, Vladan
4 Vaněk, Vladimír
5 Vaněk, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.