Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  začátekpředchozí86 - 95  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití BPMN nástroje BizAgi v pojišťovací společnosti
Oblezar, Marek ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Marek, Jan (oponent)
Diplomová práce "Použití nástroje BizAgi v pojišťovnictví" se zaobírá procesem na velká průmyslová rizika v souvislosti s datovou integrací historických dat do aplikace na velká rizika, která je vyvíjená v aplikaci BizAgi. Práce představuje proces pojištění a zajištění velkých průmyslových rizik. Analyzuje také současnou a požadovanou situaci v pojišťovně. Mým hlavním cílem je provést datovou integraci z pojišťovacího systému Golem do aplikace BizAgi. Práce popisuje postup a možnosti, jakým způsobem je možné datovou integraci provést. Výsledek mé práce pak přináší zjištění, zda je BPM nástroj BizAgi vhodný pro potřeby pojišťovací společnosti.
Elektronická fakturace a související procesy v informačních systémech typu ERP
Marek, Jan ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce seznámí čtenáře s problematikou elektronické fakturace v prostředí malých a středních firem a poskytne ucelený přehled o jednotlivých formátech a komunikačních kanálech, které se při nasazování elektronické fakturace dají využít. V jednotlivých kapitolách jsou podrobně rozebrány výhody a nevýhody jednotlivých formátů a komunikačních kanálů. V praktické části diplomové práce je popsáno řešení elektronické fakturace a možná rizika při implementaci a provozu elektronické fakturace. Teoretická část diplomové práce čerpá především z odborných článků a je doplněna aktuálními postřehy z internetových magazínů. Teoretická část by dále měla čtenáři poskytnout ucelený obraz o českém trhu s informačními systémy typu ERP a měla by čtenáře stručně seznámit i s historií samotných ERP systémů. Praktická část diplomové práce popisuje jednotlivá řešení implementovaná v reálné firmě, jejich výhody, nevýhody a úskalí. Tyto řešení by měli posloužit čtenáři k utvoření představy o tom, jak je možné přistupovat k řešení této problematiky a upozornit na faktory, které z teoretické části nemusejí být patrné.
Marketingová politika firmy v informační společnosti
Marek, Jan ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat své dlouholeté zkušenosti z oblasti informačních technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   začátekpředchozí86 - 95  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
33 MAREK, Jakub
59 MAREK, Jan
35 MAREK, Jiří
18 MAREK, Josef
1 Marek, J.
33 Marek, Jakub
9 Marek, Jaroslav
1 Marek, Jindřich
35 Marek, Jiří
18 Marek, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.