Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí8 - 17další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pracovní podmínky žen, které poskytují placené sexuální služby v České republice: se zaměřením na klientky Rozkoše bez rizika, které pracují v pražských sex klubech
Poláková, Jana ; Večerka, Kazimír (vedoucí práce) ; Malinová, Hana (oponent)
Bakalářská práce "Pracovní podmínky žen, které poskytují placené sexuální služby v České republice, se zaměřením na klientky Rozkoše bez rizika, které pracují v pražských sex klubech" pojednává o ženské prostituci z pohledu pracovních podmínek a všímá si některých faktorů, které mohou mít vliv na pracovní podmínky. V rámci práce nastíním některé možné pohledy na problematiku komerčního sexu, které zcela odlišně nahlížejí na tento jev: úsilí o uznání za práci s cílem dosáhnout stejných pracovních práv a ochrany, jako je tomu v jiných pracovních oblastech a naopak pohled na komerční sex jako projev násilí na ženách, který nelze považovat za práci. Povšimnu si i některých sfér působnosti sociální práce ve vztahu k osobám, které poskytují placené sexuální služby. Dále charakterizuji oblasti, které lze zařadit pod pracovní podmínky sexuálních pracovnic, a všímám si některých faktorů, které mohou mít dopad na tyto podmínky. Jedním ze zásadních faktorů je právní přístup státu k problematice prostituce, kdy se zabývám současnou a navrhovanou legislativou a některými možnými dopady na pracovní podmínky. Práce popisuje jednotlivá pracovní prostředí sexuálních pracovnic, všímá si odlišností a možných rizik pro pracovnice, která z těchto prostředí vyplývají. Blíže se zaměřuje na popis prostředí pražských sex klubů. K...
Literary analysis of Orchis militaris, a book by Ivo Michiels
Poláková, Jana ; Sedláčková, Lucie (oponent) ; Krol, Ellen Jacoba (vedoucí práce)
'Typově ideální román' (een 'idealtype van roman')' je podle vlámského spisovatele Iva Michielse takový román, 'jejž nelze zfilmovat ani přenést do konkrétních reálií. Je to román, který již nechce konkurovat konzumnímu průmyslu založeném na přemíře informací, především ve filmu.' (Janssens, 5) Jak vypadá román autora takovéto vize, jsme rozebrali v diplomové práci Literární analýza Orchis militaris, knihy Iva Michielse. Těžiště této práce spočívá v literární analýze Orchis militaris (1968), jež zahrnuje jak formální, tak tematický rozbor. Nadto jsem knihu začlenila do literárně historického kontextu, který naznačuje provázanost této knihy s vlámskou, nizozemskou a světovou literaturou, a to především s experimentální literaturou 50. a 60. let a dále s francouzským novým románem. Během výzkumu se mi podařilo vymezit typické znaky tohoto díla, m.j. rozrůstající se věty, téměř tvořící labyrint, necenzurovaný vnitřní monolog, silně zpomalený čas, nejasné hranice mezi osobami a obrazy; postavy, u nichž se nelze dočíst žádného charakteru - jediné, co se o nich čtenář může dozvědět, jsou situace, ve kterých se postavy nacházejí, ale naprosto bez perspektivy a směru, včetně směru pohybu; v knize je též nápadný prvek tělesnosti a vypravěčská instance, jež si nečiní nároky na vlastní prostor. Dále autor využil...
Změna poskytovatele e-shopu
Kozel, Tomáš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá projektovým managementem a internetovým marketingem. Práce zahrnuje teoretickou část, kde jsou vymezeny jednotlivé pojmy a charakterizovány jednotlivé postupy a metody, které jsou užívány v projektovém managementu a internetovém marketingu. Praktická část je zaměřena na tvorbu projektu pro změnu poskytovatele e-shopu ve vybraném podniku. Cílem této bakalářské práce je tvorba projektu pro změnu poskytovatele e-shopu u vybrané společnosti. Projekt bude tvořen na základě postupu, který je vymezen projektovým managementem. Jednotlivé projektové činnosti jsou zaměřeny na přípravu a tvorbu internetového obchodu, včetně užití vhodných marketingových nástrojů na internetu.
Formulace podnikové strategie
Šímová, Tereza ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je formulovat alternativy podnikové strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše na zvolené téma. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé metody analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Na závěr je provedena syntéza získaných poznatků v zjednodušené SWOT matici a jsou vyvozeny možné alternativy podnikové strategie. Společnosti je doporučeno zaměřit se na zlepšení slabých stránek za pomoci využití silných stránek podniku a využití příležitostí plynoucích z vnějšího prostředí.
Marketingový mix
Fatrdlová, Adéla ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu firmy HET, zanalyzování jednotlivých nástrojů a následné navržení jejich zlepšení. Tato práce je složena ze dvou částí, a to z literární rešerše a vlastního řešení, pod které spadá podkapitola návrhů a doporučení. V první části jsou obsaženy základní pojmy spojené s marketingem a marketingovým mixem se zaměřením na čtyři základní nástroje. V druhé části je stručně charakterizována firma HET, dále jsou zde rozebrány dílčí části marketingového mixu daného podniku a také marketingové mikroprostředí, ve kterém se firma pohybuje. Na základě sesbíraných informací jsou provedeny potřebné analýzy a poté jsou navrženy případné návrhy a doporučení, které by mohly napomoci k efektivnějšímu působení marketingového mixu.
Marketingový mix
Kukaňová, Tamara ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Marketingovým mixem vybraného podniku. Je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teoretická část začíná definicí marketingu a charakteristikou služeb, následuje rozdělení marketingového mixu 7P. Praktická část se zaměřuje na zhodnocení dílčích částí Marketingového mixu vybraného podniku. Důležitou součástí praktické části je průzkum spokojenosti klientů s marketingovým mixem společnosti. Další součástí bakalářské práce je zhodnocení direct marketingové kampaně a porovnání dvou komunikací ve dvou různých obdobích. V závěru praktické části je uvedeno shrnutí dílčích částí marketingového mixu a na jeho základě jsou zde navržena opatření na jeho zlepšení.
Analýza marketingového mixu
Bartoš, Jaroslav ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce definuje v teoretické části pojem marketingový mix a popisuje jeho jednotlivé nástroje. V praktické části je představena společnost INTERSNACK a.s., která je jedním z největších výrobců slaných pochutin v České republice. V další části jsou zhodnoceny jednotlivé nástroje marketingového mixu výrobku Bohemia Chips, který je vyráběn společností INTERSNACK a.s. Ke zjištění aktuálního postavení výrobku na trhu a preferencí spotřebitelů je použito dotazníkové šetření, které dále zkoumá část nástrojů marketingového mixu výrobku, jako je cena a propagace. Dále je bakalářská práce věnována návrhu na zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu výrobku Bohemia Chips.
Online marketing zvolené společnosti
Jelínková, Lenka ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je souhrn marketingových nástrojů vybraného subjektu, který působí na trhu ve výrobě a prodeji plastových odlitků. Následně je sestaven plán online marketingových aktivit. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Pomocí komparace a deskripce odborné literatury jsou definovány stěžejní pojmy. Ty tvoří nezbytný základ také pro tvorbu části praktické. Teoretická část vysvětluje marketing a s ním spojený marketingový mix a jeho složky, detailněji je popsána marketingová komunikace, strategické řízení a nástroje internetového marketingu. Druhá část práce, část praktická, byla sepsána za použití dalších zdrojů. Všechny podklady posloužily k vytvoření plánu u zvolené společnosti. Plán je vytvořen za pomoci popisu současného stavu a cílů, kterých by společnost chtěla dosáhnout skrze vybrané strategie a nástroje online marketingu. V části práce nazvané výsledky a doporučení jsou rozepsané návrhy, plynoucí z praktické části, ke kterým se dospělo při analýze, pozorování a sestavování plánu. Navazuje na ně závěr, který je celkovým shrnutím rozebírané problematiky. Bakalářská práce je vytvořena za účelem, aby navržený plán bylo možné aplikovat v nejbližších měsících.
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
Korolus, Dominik ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aktuálními trendy internetového marketingu. Popisuje marketingové možnosti internetu obecně, převážně však na sociálních sítích. Vysvětluje pojmy marketing a marketingový mix a uvádí přehled nejužívanějších a nejvhodnějších sociálních sítí v České republice i ve světě. V praktické části této práce je analyzován současný stav dvou firem: LPG-Auto s.r.o. a internetové obchodu Slusnyhadry.cz a to především na sociálních sítích. Ze zjištěných informací jsou poté navrženy vhodné marketingové nástroje a kampaň pro získání lepšího postavení na těchto sítích.
Finanční analýza společnosti
Ilyk, Šimon ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce Finanční analýza podniku je analýza a následné zhodnocení finanční situace podniku Kama spol, s. r. o.. Práce je rozdělená na dvě části. V první části je stanoven teoretický základ, ze kterého vychází praktická část práce. Nejprve je popsána podstata finanční analýzy, následuje popis uživatelů a zdrojů informací, ze kterých finanční analýza čerpá data. Na závěr první části jsou popsány užité metody finanční analýzy. Druhá, neboli praktická část, je započata představením analyzovaného podniku, jsou zde uvedeny základní informace a předměty její činnosti. Dále jsou aplikovány popsané metody z první části práce, které čerpají data z účetních výkazů. Aplikovanými metodami jsou absolutní ukazatele, poměrové ukazatele a soustavy ukazatelů. Na závěr práce je uvedeno shrnutí výsledků a doporučení managementu podniku, která by mohla vést ke zlepšení stávající finanční situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí8 - 17další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
17 Poláková, Jana
6 Poláková, Jaroslava
1 Poláková, Jolana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.