Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí75 - 84dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal
Riedl, Jakub ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal Cíle: Cílem práce je zjistit, jaký vliv mají zahraniční hráči na český ligový fotbal v sezónách 1993/94 až 2017/18, uvést a porovnat rozdíly nebo podobnosti se zbylým fotbalovým světem z pohledu ekonomického, kulturního, historického a geografického. Dále analyzovat toky hráčů z různých destinací do České republiky a naopak státy, kam směřují čeští hráči. Sekundárním cílem práce je sběr dat, jež budou využita v diplomové práci a poslouží k detailnějšímu popisu hypotéz pomocí vícestupňové analýzy. Metody: V práci je provedena deskriptivní statistická analýza sekundárních dat z českého nejvyššího fotbalového prostředí, od sezóny 1993/1994 až do 2017/2018, v níž jsou prezentovány výsledky na úrovni klubů a soutěže. Výsledky: Výsledky vypovídají o tom, že zahraniční hráči negativně ovlivňují počty českých hráčů v české nejvyšší fotbalové lize. Výsledek se neliší od fungování jiných evropských týmů, kde tlak manažerů a investorů na úspěch v krátkém časovém období se projevuje v nabídce fotbalových pracovních pozic talentům z Afriky, Jižní Ameriky a jihu Evropy. Ale pro většinu těchto hráčů nejsme cílovou zemí, jejich cílem je hrát za evropské velkokluby a zahrát si evropské poháry. Přínos nově příchozích hráčů pro naše kluby je ve zvýšení kvality...
Péče o zahraniční hráče v českém basketbalu
Mrázová, Alena ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Péče o zahraniční hráče v českém basketbalu Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit rozdíli v péči o zahraniční hráče u vybraných klubů Národní basketbalové Kooperativa ligy. Metody: V praktické části bakalářské práce je použit kvalitativní výzkum, konkrétně metoda osobních rozhovorů. Respondenty jsou zahraniční hráči působící v českých týmech a dále take členové realizačních týmů. Dotazování probíhalo v březnu 2019. Celkově jsem získala 15 rozhovorů. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zpracovány pomocí komparativní analýzy v páté kaitole této práce. Dle výsledků se péče zahraničních hráčů liší především v přístupu k zahraničním posilám. Drtivá většina hráčů potvrdila, že jsou podmínky stanovené smlouvou dodržovány. Vypozorovali jsme, že týmy, které se umístily v první polovině tabulky volí spíše zkušené hráče, zatímco spodní část volí z finančních důvodů nováčky. Klíčová slova: basketbal, globalizace ve sportu, migrace sportovců, péče o hráče, péče o zaměstnance
Ženy v českém sportovním zpravodajství během Zimních olympijských her 2018
Hřebenářová, Lucie ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Sekot, Aleš (oponent)
Název: Ženy v českém sportovním zpravodajství během Zimních olympijských her 2018 Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat genderové nerovnosti v českých sportovních médiích v čase Zimních olympijských her 2018. Ve srovnání s předchozími studiemi zjistím, zda v českém sportovním prostředí dochází k diskriminaci žen a jakým způsobem se to případně v českých médiích projevuje. Metody: K provedení výzkumu byla použita metoda kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Bylo zvoleno několik zkoumaných indikátorů na základě rešerše předchozích studií. Jako zkoumaná událost byly vybrány Zimní olympijské hry 2018. Analýza byla provedena na dvou českých sportovních online stránkách - sport.cz a sport.idnes.cz. Výsledky: Celkové výsledky vykazovaly vyšší mediální pokrytí pro muže. Nicméně, při porovnání s procentuálním podílem participujících sportovců v relaci k pohlaví vyšly výsledky překvapivě lépe ve prospěch žen. Z hlediska délky článků byly hodnoty opět o něco příznivější pro muže. V rámci analýzy fotografií bylo zjištěno dle předpokladů více fotografií, kde sportovec aktivně sportuje, v případě mužů, a více fotografií neaktivních, avšak z prostředí sportu, u žen. Jako nejvíce zmiňovaný sport byl vyhodnocen lední hokej. V rámci kvalitativní analýzy bylo shledáno několik případů genderové nerovnosti,...
Marketingový výzkum image značky RunCzech
Martincová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ke zlepšení image. Metody: Tato práce využívá metodou rozhovoru a metodu elektronického dotazování. Při setkání s marketingovou ředitelkou značky RunCzech byl použit rozhovor. Data získaná z rozhovoru posloužila k identifikování identity značky a informací o tom, jakou image chce značka na trhu mít. Metoda elektronického dotazování bude použita k analýze současné image značky RunCzech a tyto výsledky porovnám s identitou značky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky je velmi pozitivní. Skvělých výsledků dosáhla především osobnost značky. Byla popisována mnoha vynikajícími vlastnostmi. Značka je vnímána jako úspěšná, kvalitní, moderní, známá a inovativní. Služba značky (pořádání vytrvalostních závodů) je také velmi pozitivně vnímána. V průběhu analýzy image značky jako symbolu jsem odhalila nesouhlas s frází sloganu. Respondenti si přejí slogan v českém jazyce a nesouhlasí s významem fráze. Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzech
Rozhodovací proces florbalistů při nákupu florbalového vybavení
Pražan, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rozhodovací proces florbalistů při nákupu florbalového vybavení Cíle: Hlavním cílem práce je prostřednictvím výzkumu získat odpovídající informace o zákaznících florbalového vybavení. Popsat jejich chování na českém trhu, co je ovlivňuje a jaký je jejich rozhodovací proces a následně poskytnout doporučení pro zlepšení obchodu s florbalovým vybavením. Metody: Práce využívá metodu kvantitativního výzkumu, konkrétně elektronické dotazování. Dotazník v jeho elektronické podobě byl sdílen na sociálních sítích, Facebook a Instagram a byl rozeslán do emailových schránek představitelů florbalových klubů, kteří dotazník rozšířili mezi členy svých ligových klubů, kteří tvoří primární cílovou skupinu. Výsledky: Výsledky výzkumu rozhodovacího procesu florbalistů při nákupu florbalového vybavení vypovídají o přerozdělení tuzemského trhu předních florbalových značek, informují o finanční investici, kterou respondenti každoročně do florbalu investují a především, kdy tyto investice jsou schopni provést. Výsledky nám nastiňují realitu florbalového trhu. Jsme schopni lépe určit tržní potenciál. Získané informace mohou výrazně pomoci florbalovým značkám a obchodním řetězcům, které tyto značky poskytují koncovým zákazníkům. Klíčová slova: florbal, rozhodování, vybavení
Marketing Pražské streetballové ligy
Jalamudisová, Veronika ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové koncepce Pražské streetballové ligy a jejích marketingových cílů. Při zpracování analýzy jsme použili marketingový mix 7P, SWOT analýzu a dotazování hráčů, abychom zjistili jejich postoje k lize. Na základě výsledků analýzy se pokusíme navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení marketingové činnosti. Pokusíme se doporučit, jak využít marketingové strategie pro rozšíření počtu družstev v Pražské streetballové lize a jak soutěž zlepšit, aby byli spokojení hráči i vedení. Nejprve jsme sestavili SWOT analýzu z vlastních poznatků. Po skončení sezony jsme získali odpovědi od 10-ti hráčů z 8-mi týmů. Na základě SWOT analýzy, marketingového mixu a odpovědí hráčů jsme zjistili, co je v Pražské streetballové lize zapotřebí přehodnotit a upravit. Za nejdůležitější body k úpravě, můžeme považovat kvalitu hřiště a změnu pravidel. Dále vzhled, nepřehlednost a složitost webových stránek, které by mohly případné zájemce odradit a zároveň rozšířit propagaci do různých médií.
Plánování a organzování sportovní akce v Milevsku
Korytová, Ludmila ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Plánování a organizování sportovní akce v Milevsku Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit reálný podklad pro organizaci doposud nepořádaného závodu v moderní gymnastice, zjistit zájem klubů z České republiky o tento závod a popsat organizační postup při realizaci závodu. Metody: Pro získání potřebných informací při zpracování diplomové práce byla použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku, jež byl vytvořen pro účely této práce. Dále byla využita metoda interview a SWOT analýza. Výsledky: Na základě dotazníkového šetření, interview, SWOT analýzy a studia organizačních postupů různých autorů byl sestaven postup pro organizaci netradičního závodu v moderní gymnastice. Po ukončení akce byl postup vyhodnocen, byla získána zpětná vazba od účastníků a diváků a byly sepsány úpravy vhodné pro organizaci závodu v dalších letech. Klíčová slova: Management, marketing, moderní gymnastika, dotazník, rozhovor, SWOT analýza
Typologie zákaznic společnosti Jdu běhat s.r.o
Španiková, Lucia ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Typologie zákaznic společnosti Jdu běhat s.r.o Cíle: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii zákaznic společnosti Jdu běhat Data pro tvorbu typologie byly získány prostřednictvím marketingový výzkumu. Základním souborem bylo 4 zákaznic. V syntetické části byla typologie navržena prostřednictvím metody k Výsledky: Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány prostřednictvím grafů v analytické části. V syntetické časti práce je popsán charakter každého ze třech navržených segmentů Klíčová slova: běh, motivace, ženy, typologie, segmentace, k
Analýza a doporučení managementu baseballového klubu Kotlářka Praha
Ercoli, Lukáš ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Analýza a doporučení managementu baseballového klubu Kotlářka Praha. Cíle: Cílem bakalářské práce je analýza vnitřního prostředí organizace Kotlářka Praha. Pomocí interní analýzy byly identifikovány silné a slabé stránky klubu. Následně byla provedena analýza největšího konkurenta Draků Brno, u kterého byly zjištěny jeho silné a slabé stránky. Komparace těchto dvou předních baseballových klubů pomohla zjistit, jaké faktory stojí za dlouholetým a opakovaným úspěchem klubu Draků Brno, a jestli je možné tyto faktory implementovat na podmínky klubu Kotlářka Praha, jehož hlavním a dlouholetým cílem je právě úspěch v české nejvyšší soutěži, ale také kvalitní práce s mládeží. V obou faktorech Draci naprosto dominují. Metody: Hlavním zdrojem informací pro analýzu interního prostředí obou organizací byly osobní hloubkové rozhovory a korespondence přes e-mail s předními představiteli klubů. K zaznamenání rozhovorů byl použit zvukový nahrávač. K doplnění dat bylo provedeno studium veřejně dostupných dokumentů obou organizací a baseballové asociace. V závěru analytické části práce byla provedena komparace obou baseballových organizací. Výsledky: Srovnání obou sportovních organizací prokázalo, že kluby se od sebe velmi liší. Je patrný výrazný rozdíl v rozpočtech, zázemí i vedení organizací. Tyto rozdíly...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí75 - 84dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.