Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  začátekpředchozí62 - 71další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The brand strategy : Dove on the Czech market since 1995
Neupauerová, Patrícia ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na nevyhnutelnost budování značkové strategie v současném vysoce konkurenčním prostředí, kde dochází k vysoké fragmentaci trhu, a kde se spotřebitel stává čím dál více náročným. Tato problematika je nastíněna na příkladu firmy Dove na českém trhu od rokue 1995. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008
Pospíchal, Tomáš ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008" pojednává o vytváření a zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech a komunikačních aktivitách této značky. Zabývá se fenoménem vinařství a vína v České republice a mapuje ve stručnosti tuzemský trh s vínem a komunikační aktivity, které na něm dosud proběhli. Představuje víno jako produkt, který vykazuje určitá specifika z hlediska marketingové komunikace, a tyto specifika se snaží krátce popsat. Práce dále podrobně analyzuje vytváření značky a její základní vlastnosti. Kromě popisu značky samotné pojednává práce i o jednotlivých komunikačních aktivitách, které byly s touto značkou v letech 2006-2008 v rámci dlouhodobé kampaně spojené. Celkovým zmapováním kampaně značky tak práce zasazuje tuto značku do kontextu marketingové komunikace tržních produktů. V jednotlivých kapitolách popisuje práce také určité neobvyklé charakteristiky, kterými tato značka s ohledem na povahu svých cílů disponuje. Budování značky a její komunikace jsou jak popisovány, tak komentovány v souvislosti s teoretickými základy marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace společnosti mBank na českém trhu v letech 2007-2009
Papugová, Petra ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci, resp. komunikační mix společnosti mBank ve vymezeném období let 2007 až 2009 na českém trhu. Výchozí myšlenkou pro mě bude skutečnost, že tradiční marketingové nástroje ztrácejí efektivitu, stále ale zatím není možné hovořit o jejich překonání. Věnovat se budu jednotlivým komunikačním nástrojům, včetně nových trendů na poli marketingové komunikace, které umožňují nevšední a originální oslovení stávajících a potenciálních zákazníků. Současně na příkladu mBank představím široké možnosti, jež nové komunikační nástroje (zejména internetový, event a guerillový marketing) v rámci komunikačního mixu nabízí a tvoří tak vedle tradičních prostředků ideální doplněk. Pokusím se demonstrovat výhody a nevýhody jejich použití v porovnání s klasickými propagačními metodami. V závěru mé práce na základě uskutečněné analýzy poskytnu vlastní doporučení směřující k případným vylepšením marketingové komunikace společnosti mBank a také se pokusím o popsání možného směřování marketingové komunikace v nastávajících letech.
Marketingové aktivity firmy Mountfield v letech 2008 a 2009 s důrazem na Kolo štěstí
Bernklauová, Lenka ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity firmy Mountfield v letech 2008 a 2009 s důrazem na Kolo štěstí" pojednává o marketingových aktivitách firmy Mountfield, která se zabývá prodejem zahradní techniky převážně na českém trhu. V práci jsou vymezeny a podrobně popsány základní pojmy marketingové komunikace, které jsou následně aplikovány na konkrétní aktivity firmy Mountfield. Hlavní část práce se zabývá nejviditelnější a nejdiskutovatelnější částí kampaně firmy, což je tzv. "Kolo štěstí". Tato aktivita je zde rozebíráná také z hlediska etických aspektů.
Komerční komunikace značky Škoda Auto v rámci koncernu Volkswagen v letech 2004-2007 v televizní reklamě
Kovář, Jan ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Práce analyzuje a srovnává řízení a mediální komunikace značky Škoda Auto a jejích sesterských značek v rámci koncernu Volkswagen. Zaměřuje se především na proměnu tváře značky škoda, mapuje strategií využívání prvků značek, osobnost značky, hodnotu značky a budování značky pomocí marketingové komunikace. Pro lepší pochopení hodnoty značky práce zmiňuje model K. L. Kellera.
Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008
Čížková, Lucie ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem "Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008" popisuje a hodnotí marketingovou komunikaci jedné z nejprodávanějších značek na trhu s minerálními vodami. Na úvodních stránkách je zmíněna stručná historie samotné minerální vody a společnosti Poděbradka. V této části je také definován trh s nealkoholickými nápoji a popsána pozice značky Poděbradka na tomto trhu vůči její konkurenci. Ústřední část je věnována analýze marketingového a komunikačního mixu značky na základě sekundárních dat, které byly čerpány především z internetu a časopisů společnosti Poděbradka. Především na základě těchto analýz je v závěru práce shrnuta a celkově vyhodnocena marketingová komunikace a její konzistence. Díky tomuto vyhodnocení bylo možné navrhnout několik změn v komunikačním mixu této značky, které by mohly přispět k její efektivnější komunikaci a odlišení se od konkurence.
Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925
Peprníková, Tereza ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Má bakalářská práce "Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925" pojednává o marketingové komunikaci zlínské firmy ve zmíněných letech. První část práce se zabývá krátkou historií firmy Baťa. Následující kapitola se věnuje samotnému zakladateli firmy a jeho vztahem k reklamě, který byl velice kladný. Hlavní jádro celé práce popisuje pomocí deskripce po časové ose tiskovou reklamu na stránkách Národních listů v první polovině dvacátých let minulého století. V dalších částech práce rozebírám filmovou reklamu, kterou firma Baťa propagovala své výrobky. Mezi další formy marketingové komunikace, které firma v letech 1920-1925 používala, patřily plakáty, letáky, výkladní skříně, firemní nápisy, logo, reklama službou, baťovská cena, brožury. Bakalářská práce se jimi také zabývá. Práce také rozebírá způsoby, kdy komunikovala, co komunikovala a jak komunikovala. Reklamu dává do časových souvislostí s děním v tehdejším Československu. V závěru pak shrnuje způsob, jakým firma pomocí reklamy budovala svou značku.
Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008
Fišerová, Iva ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008" pojednává o procesu tvorby komunikační strategie na příkladu značky Fernet Stock. V práci jsou podrobně popsány všechny aspekty, které ovlivňují tvorbu komunikační strategie. Velká pozornost je věnována roli značky a jejím jednotlivým vlastnostem a atributům, které hrají při tvorbě komunikačních sdělení klíčovou roli. V bakalářské práci jsou dále uvedeny konkrétní komunikační aktivity, které použila v letech 2006-2008 značka Fernet Stock a tyto aktivity jsou na závěr zhodnoceny z hlediska efektivity, konzistence a vhodnosti s ohledem na danou cílovou skupinu příjemců sdělení.
Relaunch zavedené značky na příkladu Benzina plus v roce 2008
Ročková, Daniela ; Kopecký, Ladislav (oponent) ; Köppl, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Relaunch zavedené značky na příkladu Bezina plus v roce 2008" se zabývá procesem znovuuvedení tradiční české značky Benzina, jejíž komerční potenciál zeslábl a způsobil pokles značky na trhu čerpacích stanic v roce 2006. Společnost Benzina se tedy rozhodla pro zásadní strategickou změnu, jejíž průběh je hlavním tématem mé práce. V úvodu mé práce se zaměřuji na charakteristiku a význam značky, jakožto důležitého atributu pro úspěch každé společnosti. Následně se věnuji analýze českého trhu čerpacích stanic a představení společnosti Benzina. Přestože na českém trhu působí již přes 50 let, její image a asociace spojené s touto značkou byly velmi nejasné, spíše negativní. I přes dobrou cenovou politiku tak ztrácela své zákazníky, proto bylo rozhodnuto provést relaunch značky. Klíčovou část mé bakalářské práce představuje proces uvedení nové značky Benzina plus. Zaměřuji se zde na její prezentaci, hodnoty, změnu image i cílové skupiny, na níž se nová značka zaměřila. Představen je také marketingový komunikační mix, jehož prostřednictvím společnost Benzina komunikovala tuto klíčovou změnu. Poslední část mé práce věnuji kampani "Měníme se v čase", která v roce 2008 zosobňovala příchod nové značky Benzina plus na trh a seznamovala ji s veřejností. V jednotlivých podkapitolách se věnují jejímu...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   začátekpředchozí62 - 71další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 KOPECKÝ, Lukáš
4 Kopecký, Libor
1 Kopecký, Lubor
15 Kopecký, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.