Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora exportu v Brazílii
Drda, Vojtěch ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována analýze brazilské podpoře exportu. První kapitola je zaměřena na obchodní politiku země, kdy zachycuje vývoj obchodní bilance a komoditní a teritoriální struktury exportu. Druhá kapitola přibližuje jednotlivé proexportní programy, které v současnosti v Brazílii fungují, jejich zřizovatele a konkrétní cíle. Ve třetí kapitole pak následuje zhodnocení účinků těchto programů.
Komparace marketingové komunikace vybraných základních škol v EU
Bihelerová, Judita ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato práce srovnává přístupy a nástroje marketingové komunikace na 3 základních školách v Dublinu, Antverpách a v Praze. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingové komunikace, jejím významem i užívanými nástroji. Zároveň jsou popsána specifika základních škol jakožto neziskových organizací. V praktické části je popsán vzdělávací systém v Irsku i Belgii, základní rysy vybraných škol a především je uvedena analýza marketingové komunikace základních škol v Dublinu a Antverpách. Stěžejní je důkladný popis základní školy v pražských Dejvicích a především analýza a návrh marketingové komunikace této školy. Komparace zjištěných poznatků o užití marketingové komunikace ve třech výše zmíněných školách je uvedena v závěru.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Jižní Koreje, aplikace na firmu Hyundai
Půčková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Hlavním cílem této práce je přiblížit vystupování a jednání Korejců a to nejen z teoretického, ale i praktického hlediska. Popisuje základní obecné informace o Jižní Koreji. Zabývá se charakteristikou podnikatelského prostředí a možnostmi vstupu na tento trh. Přibližuje korejské zvyky a způsoby jednání a vysvětluje jak funguje spolupráce mezi českými a korejskými pracovníky ve firmě Hyundai Motor Manufacturing Czech.
Inovační politika Švýcarska
Luzumová, Martina ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá inovační politikou Švýcarska. Předmětem zkoumání se stane inovační systém Švýcarska, role podnikatelského, veřejného, výzkumného a vzdělávacího sektoru při tvorbě inovací. Dále zjistíme, do jaké míry ovlivňuje zahraniční obchod s high-tech produkty celkovou obchodní bilanci Švýcarska. Cílem této bakalářské práce je tedy analýza inovační politiky Švýcarska z hlediska výše uvedených aspektů. Hlavní metody použité při tvorbě této práce jsou analýza, pozorování a srovnávání.
Investiční klima ve Vietnamu
Hoang, Thi Lien ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Má diplomová práce se zaměří na analýzu investičního prostředí ve Vietnamu. Zahrnuje 7 kapitol: právní rámec investic, institucionální rámec investic, investiční výhody a podpory, procedury pro vydání potvrzení o registraci investice ve Vietanamu, přímé zahraniční investice ve Vietnamu a efektivnost vietnamské investiční politiky a světové hodnocení Vietnamu. Práce je vypracována pomocí deskriptivně-analytické metody. Cílem práce je kompletně analyzovat investiční klima ve Vietnamu. Přínosem práce je zhodnocení efektivnosti vietnamské investiční politiky.
Specifika podnikání v Gruzii
Šapošnikov, Pavel ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Cílem práce je provest analyzu Gruzie v současnosti, jejích zahraničních vztahu, politického a ekonomického uspořádání. Na základě rozboru poukázát na silné a slabé stránky důležité z pohledu potenciálního investora do nebo na území Gruzie. Tohoto dosáhnout analýzou ekonomických, politických a jiných ukazatelů včetně praktického pohledu a uvedení specifik při investici do země. Práce je ojedinělou zaležitosti, protože v daném období se v literatuře i internetu o malé zemí moc neví a chabé informace jsou velice roztroušené. Přínosem tedy je vytvoření celku, který může sloužit jako relevantní indikátor toho, s čím se investor může setkat při obchodu s Gruzii. 1. Charakteristika Gruzie (Geopolitická charakteristika, ekonomická charakteristika, zahraniční obchodní vztahy, specifické faktory vývoje země, současnosti a obchodních jednání s úřady a soukromými osobami a předpoklad dalšího rozvoje) 2. Prostředí pro podnikání zahraničních subjektů v Gruzii (investiční klima a investiční pobídky, podmínky pro založení a fungování zahraničních podnikatelských subjektů, daňový systém, celní a devizový režim). 3. Možnosti pro investování a podnikání v současnosti (perspektivní obory vhodné pro zahraniční investory, rizika zahraničního investování, konflikt v Abcházii a Osetii, praktická doporučení)
Obchodní a kulturní zvláštnosti Angoly
Krňávková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
První část práce seznámí čtenáře se základními charakteristikami Angoly. Jedná se o charakteristiky týkající se její geografie, struktury obyvatel, historie, politického systému a hlavně ekonomické charakteristiky včetně zahraničního obchodu. Druhá část se zabývá odlišnostmi v průběhu obchodního jednání s angolskými partnery. Tato část se věnuje také kulturním specifikům této země. Poslední kapitola je věnovaná bilaterálním vztahům mezi Českou Republikou a Angolou.
Obchodní a kulturní zvláštnosti v obchodním jednání s indickými partnery
Beránková, Magdalena ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
První část je věnována základním charakteristikám Indie. Druhou kapitolou jsou obchodní zvláštnosti. Zahrnuji zde problematiky, které dle mého názoru významně charakterizují prostředí méně či více příznivé pro obchodování. Jádrem této práce jsou kulturní a společenské zvyklosti, hodnoty a normy, které v rámci Hoefstedeho hodnotových kritérií srovnávám s Českou republikou, etiketa a formy jednání. Mé zkoumání obchodních a kulturních zvláštností při jednání s indickým partnerem uzavírám závěrečnou kapitolou, ve které prezentuji informace získané od zkušených účastníků obchodních jednání s indickými partnery, které potvrzují či blíže specifikují mé teoretické poznatky. Před samotným závěrem charakterizuji silné a slabé stránky indického obchodního prostředí a to především z pohledu těch, kteří v Indii spatřují dalšího ekonomicky rostoucího giganta.
Příležitosti firmy Sepia na holandském trhu
Krtoušová, Zuzana ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Teoretická část práce se zabývá strategickou analýzou vnějšího okolí firmy i firmy samotné s ohledem na možnou zahraniční expanzi. Druhý oddíl této části se věnuje formám vstupů na zahraniční trhy. Praktická část je věnovaná belgické firmě Sepia, která poskytuje kompletní služby spojené řízením propagačních materiálů a pořádáním reklamních akcí. Společnost uvažuje o vstupu na holandský trh. Cílem práce je zhodnotit situaci firmy a její příležitosti na holandském trhu, a doporučit eventuální formu vstupu na tento trh.
Marketingová strategie pro společnost MARKID s.r.o.
Dlouhá, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje navržení marketingové strategie pro lyžařský areál Skipark Mladé Buky provozovaný společností DIKRAM s.r.o. Součástí této práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí, trhu lyžařských areálů a různých indikátorů majících vliv na navržení krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.