Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolupráce soukromého a neziskového sektoru v Brazílii a jak je ovlivněna kulturou
Domínová, Kateřina ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krogman, Michal (oponent)
Práce si klade za cíl seznámit čtenáře s brazilskou národní kulturou, a to jak z hlediska historických a etnických aspektů, tak z pohledu organizační kultury, kulturních dimenzí G. Hofstedeho či typických vlastností průměrného Brazilce. Zjištěné charakteristické rysy brazilské národní kultury jsou aplikovány na vysvětlení současné sociálně-ekonomické situace obyvatel Brazílie a na analýzu spolupráce soukromého a neziskového sektoru, jakožto prostředku pozitivně ovlivňujícího daný egativní stav brazilské společnosti.
Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Marečková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Austrálie
Gorel, Pavel ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Landová, Marie (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Austrálie. Dále se zaměřuje na charakteristiku země, zahraniční obchod a podmínky pro podnikání v zemi. Věnuje se zvláštnostem australské kultury a jejich vlivu na obchodní jednání s australskými obchodními partnery. Snaží se shrnout základní doporučení pro úspěšné jednání českých podnikatelských subjektů s australskou stranou. Práce rovněž analyzuje vzájemnou spolupráci České republiky a Austrálie v obchodně-ekonomické oblasti a nastiňuje investiční možnosti na australském kontinentu.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Švýcarska
Šťastná, Dagmar ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Řehounek, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Švýcarska. Analyzuje obchodní jednání se švýcarským obchodním partnerem, uvádí užitečné rady firem, které mají zkušenosti se švýcarským trhem. Dále nastiňuje ekonomický pohled na Švýcarsko ? tato část práce je věnována švýcarskému hospodářství, zahraničnímu obchodu mezi Švýcarskem a Českou republikou, Švýcarskem a Evropskou unií, členství země v mezinárodních organizacích. Poslední kapitola diplomové práce pojednává o švýcarském podnikatelském prostředí.
Analýza a strategie činnosti společnosti Progressplast na domácím a zahraničním trhu, srovnání, konkurence
Beran, Václav ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a navazujícími aktivitami společnosti Progressplast na domácím a převážně zahraničním trhu plastů a obalových materiálů. Pozornost je věnována silným a slabým stránkám společnosti v nejdůležitějších oblastech marketingové strategie (formy vstupy na zahraniční trh, cenová politika, komunikační politika a samozřejmě samotnému výrobku, dále domácí a zahraniční konkurenci, rovněž analyzuje vývoj na evropském a světovém trhu.
Možnosti podnikání vybrané firmy na singapurském trhu
Grégrová, Magda ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Předmětem diplomové práce jsou možnosti vstupu zahraniční firmy na singapurský trh. První část představuje Singapur jednak z hlediska základních informací o teritoriu, obyvatelstvu, obchodních zvyklostech, ekonomickém prostředí, zahraničních vztazích, a jednak se zaměřuje na možnosti, které nabízí tento trh zahraničním exportérům. Pozornost je věnována kulturním specifikům a následně jsou uvedena doporučení vyplývající z interkulturních odlišností ve vztahu k evropské kultuře a ve vztahu k marketingové politice exportující firmy. Druhá část se zabývá českou společností Mauting spol. s.r.o., která vyváží své výrobky do více než 40 zemí světa a rovněž do Singapuru. Pozornost je soustředěna především na mezinárodní marketingovou strategii firmy, důraz je kladen na propagační politiku, adaptaci marketingového mixu na singapurský trh a na závěr je zhodnocena úspěšnost vstupu na singapurský trh.
Marketingová strategie firmy Team Trackers v mezinárodním leteckém průmyslu
Brodská, Olga ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Team Trackers. Společnost Team Trackers poskytuje asistenční služby leteckým společnostem. Tyto služby zahrnují péči o pasažéry leteckých společností od prvního telefonického kontaktu s cestujícím až po výpočet a vyplacení odškodnění pasažérovi. První část této diplomové práce obsahuje informace o společnosti Team Trackers, zhodnocení výběru umístění společnosti a okolnosti založení. Dále jsou zde informace o strategických leteckých aliancích. Další část se zabývá organizační strukturou, marketingovým mixem společnosti a SWOT analýzou firmy Team Trackers. Následuje krátké zhodnocení výzkumu potenciálu trhu a strategie v oblasti informačních technologií.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Řecka a jeho ekonomická spolupráce s ČR
Maťová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Práce charakterizuje specifika provázející obchodní jednání s řeckými obchodními partnery a formuluje základních doporučení pro úspěšné jednání českých ekonomických subjektů s řeckými protějšky. Analyzuje vzájemných ekonomické vztahy České republiky a Řecka, perspektivní odvětví spolupráce a příčiny nízké úrovně vzájemné obchodní výměny.
Obchodní a kulturní zvláštnosti nizozemských obchodních partnerů
Papežová, Hana ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Práce charakterizuje kulturu a její pojetí nejprve obecně. Následně jsou popsány jednotlivé kategorie kultury v Nizozemsku a typické vlastnosti nizozemského obyvatelstva. Další kapitola popisuje obchodní jednání, firemní kulturu a etiketu jednání nizozemských obchodních partnerů. V poslední části jsou uvedeny obchodní zvláštnosti, které jsou důležité při vstupu zahraniční firmy na nizozemský trh.
Specifika obchodu a podnikání v Katalánsku
Rubášová, Ivana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku obchodu a podnikání v Katalánsku. První část se zabývá charakteristikou katalánské ekonomiky a jejím srovnáním se španělskou ekonomikou jako celkem, druhá část pak specifikům, tradicím a zvykům v Katalánsku ovlivňujícím ekonomiku tohoto regionu. Třetí část je věnována problematice nezávislosti Katalánska, včetně legislativní podpory této snahy a čtvrtá část následně kombinuje předešlé poznatky a vyjadřuje jejich uplatnění v obchodním jednání s Katalánci. V závěru je uvedeno celkové shrnutí předchozích informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.