| |
| |
| |
| |
| |
|
Multi level marketing
Sedlák, Pavel ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Diplomová práce vymezuje problematiku multi level marketingu. Tato obchodní metoda se neustále velmi rapidním tempem rozšiřuje mezi lidmi, kteří hledají způsob zvýšení finančního příjmu. Uvádí důvody pro dlouhodobý rozvoj podnikání právě v této oblasti. Zároveň popisuje metodiku komunikace během jednání jednotlivých distributorů. Nastiňuje manuál pro začínající distributory v oblasti multi level marketingu.
|
|
Strategická analýza firmy Beneficial Finance, a. s.
Sedlák, Petr ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategický analýza společnosti z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů. K hodnocení externího prostředí je využito PEST analýzy, analýzy konkurence či Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace posuzuje analýza zdrojů organizace a BCG analýza. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti na trhu.
|
|
Strategická analýza firmy Beneficial Finance, a. s.
Sedlák, Petr Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategický analýza společnosti z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů. K hodnocení externího prostředí je využito PEST analýzy, analýzy konkurence či Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace posuzuje analýza zdrojů organizace a BCG analýza. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti na trhu.
|