Název:
Multi level marketing
Překlad názvu:
Multi level marketing
Autoři:
Sedlák, Pavel ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce vymezuje problematiku multi level marketingu. Tato obchodní metoda se neustále velmi rapidním tempem rozšiřuje mezi lidmi, kteří hledají způsob zvýšení finančního příjmu. Uvádí důvody pro dlouhodobý rozvoj podnikání právě v této oblasti. Zároveň popisuje metodiku komunikace během jednání jednotlivých distributorů. Nastiňuje manuál pro začínající distributory v oblasti multi level marketingu.The diploma thesis defines questions of multi level marketing. This business method still expands very fast among people, who look for new ways of growing their revenue. This thesis identifies reasons for long-term expansion especially in this branch. Simultaneously in the diploma thesis I describe way of communication during dealing with particular distributors. More this thesis involves manual for starting distributors in the branch of multi level marketing.
Klíčová slova:
cashflow kvadrant; manuál; metodika komunikace; pyramidové hry; vymezení; Cashflow quadrant; Definition; Manual; Metodology of communication; Pyramid systems
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6262