Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení práce zaměstnanců v podmínkách mateřských škol
Fehérová, Miroslava ; Hamerníková, Dana (oponent) ; Černíková, Helena (vedoucí práce)
Závěrečná práce se zabývá postupy při hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců a jejich motivací v podmínkách mateřských škol. Přináší informace o tom, jaké podoby a formy hodnocení jsou využívány, které metody hodnocení jsou nejčastěji voleny a jaká kriteria hodnocení vedení škol volí. Sleduje rozdíly v hodnocení pracovního výkonu pedagogů a ostatního personálu. Porovnává, zda se liší postupy hodnocení v jednotřídních mateřských školách a v mateřských školách s větším počtem tříd. Zjišťuje, jaké formy odměn může používat management k motivaci svých zaměstnanců a mimo jiné i možnosti využití benefitů v oblasti školství. Výzkumným šetřením byly ověřovány čtyři předpoklady: 1. Mezi hodnocením zaměstnanců v jednotřídních mateřských školách a hodnocením ve vícetřídních mateřských školách není rozdíl. 2. Většina mateřských škol má zpracovanou formalizovanou podobu hodnocení svých zaměstnanců. 3. Hodnocení zaměstnanců je zaměřeno hlavně na pedagogické pracovníky. 4. Benefity využívané mateřskými školami nemají motivační účinek.
Mezinárodní spolupráce škol s ohledem na využitelnost programů Evropské unie
Plamitzerová, Jindra ; Hamerníková, Dana (oponent) ; Cipínová, Jana (vedoucí práce)
Závěrečná bakalářská práce je věnována aktivitám škol, které jsou směrovány do zahraničí. Mezinárodní spolupráce je v současnosti běžnou součástí činnosti moderní školy a aktivity, realizované v rámci mezinárodní spolupráce,- umožňují studentům i pedagogům včetně vedení školy získávat a vyměňovat si navzájem zkušenosti, prohlubovat jazykové znalosti a vedou k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Svým rozsahem zasahují do celé řady vyučovaných předmětů a do celého života školy. Realizace zahraničních aktivit probíhá ve formě projektů a žákovských výměn, jež přispívají k rozvoji osobnosti žáků. Současně jsou spojeny s vysokým časovým a organizačním nasazením všech zúčastněných, převážně organizátorů z řad pedagogů, kteří k realizaci mezinárodní spolupráce dokáží efektivně využívat možnosti podpory evropských vzdělávacích programů a jiných institucí. Velký a rychlý rozvoj mezinárodních aktivit škol umožňují především moderní komunikační technologie, jež jsou účinným prostředkem komunikace a realizace projektů, jsou také jednou z cílových dovedností, k níž jsou činnosti směrovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.