| |
| |
|
Návrh elektronického obchodu pro vinařství Gotberg a.s.
Fabig, Roman ; Pilař, Petr (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je srovnání všech existující produktů k zřízení elektronického obchodu. Cílem je doporučení nejvhodnější varianty nabízených produktů pro vybranou společnost s ohledem na internetový marketing a použitelnost. Internetový marketing je důležitý nástroj v budování obchodní úspěšnosti elektronického obchodu, proto jsou v této práci zhodnocena veškerá možná řešení internetového marketingu s ohledem na celkovou marketingovou aktivitu společnosti. Závěr práce hodnotí příjmy a náklady navrhovaných řešení.
|
| |
| |
|
Návrh modernizace IS společnosti z pohledu marketingové komunikace
Rybář, Jan ; Luhan, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalárská práce pojednává o návrhu rešení pro soukromou firmu podnikající v oblasti poskytování servisních služeb kancelárské techniky. Tyto návrhy se zamerují na novou komunikacní strategii firmy se zákazníky prostrednictvím internetu. Soucástí práce je také analýza soucasného stavu prostrednictvím pruzkumu mezi zákazníky spolecnosti. Výstupem práce je soubor konkrétních návrhu rešení problému, vcetne nové webové prezentace.
|
| |
|
Design of an E-shop for The Book Store Marcela Kutejova
Plško, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on the design of an e-shop for bookstore Marcela Kutejová which will be spreading its field of activity on the internet. The design is solved from two sides of view. These sides are marketing side and functionality side. The marketing side is primarily focused on the propagation and financial part of the project and it is mentioned in the first part of the thesis. The second part of the thesis which is focused on the technical side of an e-shop is mainly about layout, but also about functionality of the most important parts of the shop. The conclusion evaluates the whole project and futures costs of the project.
|
| |
|
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
|