Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 493 záznamů.  začátekpředchozí483 - 492další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Ludvík, Radim ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hložek, Štěpán (oponent)
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Šantrůčková, Eva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Wolde, Štěpán (oponent)
Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících na internetu. Práce je zakončena podrobnou analýzou vybraných věrnostních programů.
Postavení malých a středních podniků a jejich úloha v exportu ČR
Jančová, Mirka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Růžičková, Martina (oponent)
Diplomová práce mapuje postavení malých a středních podniků, které jsou velmi důležitou součástí tržního hospodářství. Význam MSP v české ekonomice odrážejí statistická data prezentovaná v úvodu textu. Dále jsou rozebírány faktory ovlivňující činnost podniků a jejich schopnost se rozvíjet a uplatňovat svůj potenciál, tj. podnikatelské prostředí, podpora ze strany státu. Zdravé podnikatelské prostředí přirozeně podporuje také vývozní aktivitu firem. Své postavení, úspěch doma i v zahraničí, firmy ovlivňují pochopitelně i samy, svým přístupem. Aby bylo zpracované téma komplexní, provedla jsem dotazníkové šetření, díky němuž byl do analýzy zahrnut i pohled samotných podnikatelů. Výsledky dotazníkového šetření poukázaly na nejčastější bariéry podnikání a vývozu.
Využití finančních derivátů v mezinárodním podnikání
Daneš, Jiří ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zabývá deriváty po teoretické stránce. Především historií jejich vzniku, účetními, ekonomickými a právními aspekty, strukturou derivátů či metodikou jejich vykazování. Je též popsána aktuální situace na derivátovém trhu. Dále se práce zabývá využitím derivátů v mezinárodním podnikání. Především pak řízením měnového rizika za pomoci forwardů, futures, opcí a swapů. Každý derivát je podrobně chrakterizován a na příkladu je ilustrována možnost jeho využití v mezinárodním podnikání. Poslední část je věnována případové studii na řízení měnového rizika ve společnosti Merck.
Mobil marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.
Cenová politika na Internetu
Lohr, Karel ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří+ (oponent)
Práce porovnává cenovou politiku na Internetu s cenovou politikou v klasickém pojetí v kamenných obchodech. Popisuje vliv internetového prostředí na tradiční nástroje cenové politiky. Rozebírá nejdůležitější faktory ovlivňující tvorbu cen a analyzuje cenové strategie. Předmětem práce jsou také nástroje cenové politiky, které jsou specifické pro Internet (dynamické ceny, komparativní nakupování apod.). Práce obsahuje některé příklady z praxe a zabývá se také elektronickými platebními systémy (platební karty, mikroplatby, PayPal, apod.). Důraz je kladen na situaci v ČR.
Internet v marketingovej komunikácii spoločnosti Mc.SUP
Ďurech, Lukáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Práca popisuje a analyzuje použitie internetových aplikácií v marketingovej komunikácii spoločnosti Mc.SUP. DPrináša prehľad o histórii a vývoji spoločnosti, popis jednotlivých oddelení, používaných systémoch, webových stránkach, vnútropodnikovom programovom riešení, obchodných informačných portáloch a elektronických dodávateľských objednávkových systémoch. Analyzuje ich vplyv na hospodárenie spoločnosti, navrhuje možnosti zlepšenia stávajúcej situácie a poukazuje na príležitosti rozvoja.
Obchodní využití internetu a intranetu na příkladu konkrétní firmy
Kašpar, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá analýzou situace vybrané firmy z oboru servisu výpočetní techniky. Rozebírá možnosti, které firma má v oblasti marketingu zejména při jeho plánování a tvorbě komunikačního mixu. Věnuje se přínosům plynoucím z využití intranetu s tím spojenými náklady a v neposlední řadě hodnotí možnosti využití internetu k podpoře obchodních aktivit.
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.
eGovernment a jeho důsledky pro obyvatele i podniky
Baranová, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá elektronickým governmentem a jeho rolí v nově pojaté veřejné správě. Dále hodnotí využívání informačních a komunikačních technologií a rozsah základních on-line služeb eGovernmentu, které jsou dostupné pro podniky a občany. Práce také analyzuje český elektronický government a srovnává ho s novými členskými i kandidátskými zeměmi Evropské unie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 493 záznamů.   začátekpředchozí483 - 492další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
40 SEDLÁČEK, Jan
21 Sedláček, Jakub
40 Sedláček, Jan
2 Sedláček, Jaromír
7 Sedláček, Jaroslav
1 Sedláček, Jindřich
27 Sedláček, Jiří
2 Sedláček, Jiří,
6 Sedláček, Josef
5 Sedláček, Jozef
2 Sedláček, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.