| |
|
Platební systémy a Internet
Krob, Jakub ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce představuje analýzu jednotlivých platebních systémů na světe. Dále v této souvislosti popisuje situaci v České republice. Poslední částí práce je analýza jednotlivých internetových obchodů z hlediska nabízených online platebních metod.
|
|
Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.
|
| |
|
Due diligence
Slabá, Jana ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Šnajdrová, Jana (oponent)
Příručka pro tvorbu due diligence včetně praktického příkladu. Due diligence znamená "hloubkovou prověrku" podniku v souvislosti s transakcí s tímto podnikem. Zadavatelem bývá většinou kupující. Cílem je získat co nejvíce informací o budoucím předmětu koupě, odhalit rizika, která s touto transakcí mohou vzniknout a stanovit, zda požadovaná kupní cena odpovídá stavu podniku. Nejčastějšími druhy due diligence jsou finanční, daňové, právní, personální a technické due diligence. Na zprávu due diligence obvykle navazuje jednání o kupní ceně a koupě podniku či jeho části.
|
|
Mobil marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.
|
|
Cenová politika na Internetu
Lohr, Karel ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří+ (oponent)
Práce porovnává cenovou politiku na Internetu s cenovou politikou v klasickém pojetí v kamenných obchodech. Popisuje vliv internetového prostředí na tradiční nástroje cenové politiky. Rozebírá nejdůležitější faktory ovlivňující tvorbu cen a analyzuje cenové strategie. Předmětem práce jsou také nástroje cenové politiky, které jsou specifické pro Internet (dynamické ceny, komparativní nakupování apod.). Práce obsahuje některé příklady z praxe a zabývá se také elektronickými platebními systémy (platební karty, mikroplatby, PayPal, apod.). Důraz je kladen na situaci v ČR.
|
| |
|
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.
|
|
eGovernment a jeho důsledky pro obyvatele i podniky
Baranová, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá elektronickým governmentem a jeho rolí v nově pojaté veřejné správě. Dále hodnotí využívání informačních a komunikačních technologií a rozsah základních on-line služeb eGovernmentu, které jsou dostupné pro podniky a občany. Práce také analyzuje český elektronický government a srovnává ho s novými členskými i kandidátskými zeměmi Evropské unie.
|