Název:
Due diligence
Překlad názvu:
Due diligence
Autoři:
Slabá, Jana ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Šnajdrová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Příručka pro tvorbu due diligence včetně praktického příkladu. Due diligence znamená "hloubkovou prověrku" podniku v souvislosti s transakcí s tímto podnikem. Zadavatelem bývá většinou kupující. Cílem je získat co nejvíce informací o budoucím předmětu koupě, odhalit rizika, která s touto transakcí mohou vzniknout a stanovit, zda požadovaná kupní cena odpovídá stavu podniku. Nejčastějšími druhy due diligence jsou finanční, daňové, právní, personální a technické due diligence. Na zprávu due diligence obvykle navazuje jednání o kupní ceně a koupě podniku či jeho části.
Klíčová slova:
due diligence; finanční analýza; hodnota podniku; transakce s podnikem
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5568